Kızlar bir aylık bebeğim sürekli emmek ve emerek uyumak istiyor her istediğinde emzirsem fazla emmenin zararı olur mu çünkü doyduğunu bilmiyor kussa bile emmek istiyor çatlayacak diye korkuyorum zorla memeyi bıraktırınca ya da vermeyince deli gibi ağlıyor mecbur veriyorum ama fazlası zarar mı
Onun şuan en çok ihtiyacı olan sensin o yüzden çok kusmadığı sürece bir zararı olmaz diye düşünüyorum tabi doyduğuna da emin olmalısın çişli bez sayısına dikkat anne sütünün hiç bir zararı olmaz ![]()
Bende bu yuzden dr gitmisdim dr sey dedi gazi varsa o yuzden emmek ister surekli ama sen yedir bol bol yesin yemesi sikinti degil yememesi sikinti demisdi
1 aylık bebek aç olduğu için değil çoğu zaman güvende hissetmek için de bunu yapıyor olablr size ihtiyacı var her istediğinde emsn bence zaman la azalıyo merak etmeyin uzanarak yanında o şklde emzrn uykuya daldığğında bıraktıırun yavaşça
Her fırsatta emzir bence aç olduğu için değil kendini güvende hissetmek istiyorlar benim bebeğim 3 aylık gece uykusuna geçmeden 1 saat bazen 40 dakika memede kalıyor hiç bıraktırmıyorum kendi bırakana kadar ben bıraktırsam geri arıyor hemen![]()
Emzik alıyormu onu verseniz eğer hala ağlarsa aç demektir