10 ay 23 gunluk kizim sebze yemeği yaptım bi dis sarimsk kattım blen edim yedirdim esim zararlı tansiyon u düşer dedi bisey olur mu acaba
Birsey olmaz ben 7-8 aylıkken çorbalarına koyup vermeye başlamıştım
Ben 6 7 aylikken basladim sarimsak sogan herseyine katiyorum yediriyorumda oda sewiyor yedir bisey olmaz vitaminini alsin