Gündüz de aynı olurmu 1 tog aldım ev 22 23 derece zıbın ve pijama ile deneyesim var gündğzden bi denesem aynı olur mu
Bence gündüz deneyecekseniz altına ilk zıbınla başlayın üşüdüğünü fark ederseniz üstüne pijama giydirmek daha mantıklı gibi geldi bana
Aynen geceye göre daha sıcak olur ona göre gece ne giyeceğini ayarlamış olursunuz
Gece de o şekilde deneyin bence