1 tog aldım gündüz denesem olur mu

Gündüz de aynı olurmu 1 tog aldım ev 22 23 derece zıbın ve pijama ile deneyesim var gündğzden bi denesem aynı olur mu

Bence gündüz deneyecekseniz altına ilk zıbınla başlayın üşüdüğünü fark ederseniz üstüne pijama giydirmek daha mantıklı gibi geldi bana

Aynen geceye göre daha sıcak olur ona göre gece ne giyeceğini ayarlamış olursunuz

Gece de o şekilde deneyin bence