Gğzel anneler evin 23 derece üst zıbın altına ince pijama ve 1 tog giydiriyorum vücuduna bakınca iyi sıcak ama gece bazen gaz çıkarıyor üşüyor mu acaba yine de
Gğzel anneler evin 23 derece üst zıbın altına ince pijama ve 1 tog giydiriyorum vücuduna bakınca iyi sıcak ama gece bazen gaz çıkarıyor üşüyor mu acaba yine de