1 yaş aşılarını 2-3 gün erken yaptıran var mı?

Kızım 22 Ekim’de 1 yaşına giriyor. Ama o gün kendim götürmek zorundayım benim için çok zor olacak. 20 Ekim’de yani 2 gün önce eşimle götürebilirim o gün yaptırsak sorun olur mu? Böyle yaptıran var mı bir sorun yaşadınız mı?

Merhaba Erken olur mu bilmiyorum ama bir iki sonra da yaptırabilirsiniz benim kızım 10 gün sonra olmuşdu hatta hemşiremiz günü sorun etme vs diye aramışdı beni. bi sorun da olmadı yinede sağlık ocağını bir arayıp da sorabilirsiniz kesin bilgi için

Aslında ben de bir sonraki hafta pazartesi yaptırırız diye düşünmüştüm ama eşimin çalışma günleri değişti, artık hafta içi tatili olmayacak sadece bu hafta pazartesi günü evde olacak. O yüzden geç yaptırmak yerine erken de olur mu acaba dedim

Benim kizim yaşına girdikten 1 ay sonra olmuştu

Bizimde bir yaşına iki hafta kala yaptılar sağlık ocağı kendileri gelip yaptılar şuanda 14 aylık kızım

Teşekkür ederim ben de yaptırayım o zaman 2 gün erken oluyor bizimki de. Eve gelip nasıl yapıyorlar, Türkiye’de misiniz?

Teşekkür ederim, Zerrin hanım eve gelip yaptılar yazmış da ona şaşırdım Türkiye’de yapıyorlar mı diye.

Aile hekimi ve bir tane hemşire geliyor eve yapıyorlar gelmeden önce arıyorlar yarım saate gelecez diye yaşadığım ilçede öyle yapılıyor

Anladım her yerde yapmıyorlar demek ki, bize hiç söylemediler de o şekilde. Kendimiz gidip yaptırdık hep

Bu sabah aşılarını yaptırmak için 2 gün erken ama getirebilir miyiz diye sağlık ocağını arayıp sorduk gitmeden, sistemde kontrol ettiler ve zamanının henüz gelmediğini söylediler bize. Yaşını doldurunca yani çarşamba veya perşembe günü getirebilirsiniz dediler. Aynı durumu yaşayan olursa diye güncelleme yapmak istedim. :cherry_blossom:

Bu soruyu bende sormuştum doktora erken yaptırma geç yaptır demişti. Bende bir hafta sonra yaptırmıştım

Evet ben de daha grç yağtırmayı düşünmüştüm ama işte eşimin iş saatleri değişti tek müsait günümüz bugündü. Yalnız götürmek istememiştim o yüzden acaba erken de olabilir mi dedim ama yapamadık malesef. Mecburen kendim götüreceğim :pleading_face: