Yarın doğum günü var ama aşılardan sonra genelde durgun oluyor ateş vs yapar diye de yarın yaptırasım yok doğum günğ kutlarız diye . Bi hafta vs sonra yaptıram var mı ?
Oğlum için ebe doğum gününde huzursuz olmasın diye sonraki güne gelin demişti öyle yaptırmıştık biz
bizime dogum gunune denk gelmisti o haftada grip oldu aradiklarinda bebegim hasta bu sekilde aşı yaptiramam dedim ebede haftaya gelin dedi sorun olmaz demisti 1 hafta sonra yaptirdim
Yeni tarih verirler fazla uzatmadigin surecek
Bu arada dogum gununuz kutlu olsun nice yaslara InsaAllah
Bizim asilarimiz hic zamaninda olmuyo mesela 6 ay asisi 10 gun sonra oldu sknti olmaz ebeye soyletin taroh alin
Merhaba, 1 hafta once yapiyorlar mi aşıyı?