1 yaş aşısı aynı gün mü olmak zorunda?

Yarın doğum günü var ama aşılardan sonra genelde durgun oluyor ateş vs yapar diye de yarın yaptırasım yok doğum günğ kutlarız diye . Bi hafta vs sonra yaptıram var mı ?

Oğlum için ebe doğum gününde huzursuz olmasın diye sonraki güne gelin demişti öyle yaptırmıştık biz

bizime dogum gunune denk gelmisti o haftada grip oldu aradiklarinda bebegim hasta bu sekilde aşı yaptiramam dedim ebede haftaya gelin dedi sorun olmaz demisti 1 hafta sonra yaptirdim

Yeni tarih verirler fazla uzatmadigin surecek
Bu arada dogum gununuz kutlu olsun nice yaslara InsaAllah

Bizim asilarimiz hic zamaninda olmuyo mesela 6 ay asisi 10 gun sonra oldu sknti olmaz ebeye soyletin taroh alin

Merhaba, 1 hafta once yapiyorlar mi aşıyı?