1 yaş aşısı gününde mi olmalı

Normalde doğum gününden bir gün önce demişti saglk ocağı ama bgn pazar zaten arayanda olmadı

Önemli değil 2-3 günden birşey olmaz yarın yaptırırsın

Bize de doğum gününü kutlayın getirin demişti. Yani bir kaç sonra da olur.

Tm Tsk ederm canm

Ya değişik söylüyorlar demek ki bana sürekli böyle hatırlatiyorlardi bide

Benim 1 ay sonra haziranda olucak 1 yaş aşısı 2 gün önce de 1 yaşımıza girdik

Biz temmuzda 1 yaşina gireceğiz şimdiden strese girdim ateş vs yapar mı

Evet yani her aşıda olduğu gibi yapıyor, kızımda ateş huysuzluk yapmıştı, zaten aşı zamanlarımız genelde öyle oluyor bizim, bugün oğlum 2 tane özel aşı oldu oda huysuz

:neutral_face::neutral_face: sanki 12. Ay aşısı ayın bitiminde diye hatırlıyorum başında mi yapılıyor

Yani bende şimdi hatırlayamadım kızımda ama oğlumda hemşire ayına girince hep aradı aşı var diye