Normalde doğum gününden bir gün önce demişti saglk ocağı ama bgn pazar zaten arayanda olmadı
Önemli değil 2-3 günden birşey olmaz yarın yaptırırsın
Bize de doğum gününü kutlayın getirin demişti. Yani bir kaç sonra da olur.
Tm Tsk ederm canm
Ya değişik söylüyorlar demek ki bana sürekli böyle hatırlatiyorlardi bide
Benim 1 ay sonra haziranda olucak 1 yaş aşısı 2 gün önce de 1 yaşımıza girdik
Biz temmuzda 1 yaşina gireceğiz şimdiden strese girdim ateş vs yapar mı
Evet yani her aşıda olduğu gibi yapıyor, kızımda ateş huysuzluk yapmıştı, zaten aşı zamanlarımız genelde öyle oluyor bizim, bugün oğlum 2 tane özel aşı oldu oda huysuz
![]()
sanki 12. Ay aşısı ayın bitiminde diye hatırlıyorum başında mi yapılıyor
Yani bende şimdi hatırlayamadım kızımda ama oğlumda hemşire ayına girince hep aradı aşı var diye