1 Yaş Aşısı Hakkında

Arkadaşlar selam, 1 yaş aşısında ağrı ve ateş oluyor mu?

Alekum selam kızımda oğlumda ateşi hıc olmadı ama degısıyor cocuktan cocuga her ıhtımale karşı yaptırdıktan sonra agrı kesıcı ates duşürücu bır şurup alın şimdiden gecmiş olsun :rose:

Aslında beni tedirgin eden yeni yürüme aşamasında, bir tanesi kalçadan oluyormuş galiba o çok acı yapar mı yürümesini etkiler mi ? Biz bile kalçadan aşı olunca uyusukluktan hemen yerimizden kalkamıyoruz, önceden bebekti kucakta gelip gidiyordu ama bu sefer tedirgin oldum

İlk vurulunca bir irkilme oluyor ama oyle yurumesıne engel olmadı acıksacı kızım nazlı idi bıde ilkti o yuzden cok nazlandı hastanede ama sonradan unutu yürüdüler yanı endişelenme İNŞALLAH hemencecik gecer sadece sıkı tutun ayağını oynatırsa daha cok acıyor

Yaaa teşekkür ederim inşallah etkilenmeden atlatırız, bndan sonraki en yakın aşı 18. Ay aşısı mi

Evet sanırım karma aşımıydı ne o var

Rica ederım ne demek :rose: benımde bebişin var 29da

Benimki de 5 Kasım’da bir sorun çıkmazsa, inşallah sağlıkla atlatalim, her aşıdan sonra ohh çekiyorum bende resmen çok geriliyorum, 1 yaş kontrolüne götürdüm bugün kan falan alındı, resmen bende çocukla beraber o eziyeti yaşıyorum :smiling_face_with_tear:

Evet yaa çok kötü o an dua okurum dudak buzmelerı benı benden alıyor ben ıyım gene babası hıc dayanmaz hemen cıkıp gıdıyor hastanede bız tek kalıyoruz 3 cı cocuk olunca ben alıstımda o hala ılkbgünki gibi aslında alışmak istemıyor bız anneler bıraz mecburuz oğlumun kafası kırıldı eşime bakmaktan ona bakıp ibret almaktan oğlumla ılgılenemedım dıor ama kanıyor ee kanıycak dıorum hem üzülüyor hem bakıp bana dert yanıyor cocuklara bişi olunca önce eşime bakıyorum aceba tepkisi nasıl olacak die :rofl:

Senin İlk ve kız olunca oyle zaten benımde ilk kızımdı ayy öksürürken bile uzulurdum neler neler kızlar bide nazlı ay ay ALLAH yardımcınız olsun iyi olsunlar da mecbur bu tedaviler aşılar

Esinizin dayanamiyor olması onun ne kadar merhametli olduğunu gösteriyor bir yerde, benimki de öyle hemen en ufak seyde gözleri dolar, genelde ben yanında oluyorum bu tarz olaylarda…Bebişlerimiz dertlerini de anlatamiyorlar daha, o aşamaya bir an önce geçmek istiyorum :smiling_face_with_tear:

Onun fazla merhameti benı merhametsiz yapıor :rofl: bazen cocuklar hasta olunca inliyorlar benimki bı bakıyorum ooo aglıyor o oyle yapınca ben mecbur kalk ezgi bunlardan sana hayır yok eşimde dıorum sen gıt dıger odaya mecbur ben ilgileniyorum sonra dıor sen benım kadar onlara üzülmüyorsun aslında üzülüyorum ama ağlasam uzulswm onlara bı faydam olmayacaksa basıl ıyı olacaklar :grin:

Hahahah çok mantıklı :rofl::rofl:Yok o kadarda değil ya herşeyin ortası güzel :rofl:

Bencede 3 cocuk var hala alışamadım pek alışmaktan durmuyor :rofl: ama bisenin bebiş buyusun kendısını ıfade etsın o zaman daha cok anlaşılınca o kadar uzulmezsınız İNŞALLAH

İnşallah çok teşekkür ederim Ezgi, sende de 3 çocuk varmış Allah kolaylık versin :rofl:

Yok canım babayla beraber 4 :rofl: ALLAH razı olsun cümlemize İNŞALLAH :rose:

Aklıma gelmişken shhdhrhe senin mucize anne gelmiyor artık :rofl::rofl::rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: yeminle sesli güldüm :rofl:

En son admını çağırdım admin onu engellemiş ondan ses edemiyorum :rofl: :rofl: yemin edıyorum bugun cok gergındım benı güldürdün Allahgönlüne gore versın ya mucize annelere akıl fıkır versın onunda sayesinde güldük gene :rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:bende bizim paronayakliga gülüyorum en son @Halimee yazdığını silmişti ya Allah’ım ya :rofl::rofl::rofl: