1 yaş bıngıldak

Merhaba kızlar 1 yaş kontrol de hemşire d vitamini kullanmıyor msn diye sordu hayır dedim bıngıldsk yavaş yavaş kapanması lazımmş kızımda bıngıldak daha çukur yani sizin bebeklerin kapanmış mydı 1 yaşında

Merhaba, 9. Ay kontrolünde doktor kapandığını söylemişti, D vitamini de kullandık.

Bnm bildim 18. Ayda kapanmış olması gerek hemşirede byle diyince endişelendm biraz

En son ne zaman kapanması lazım bilgim yok, aylık düzenli kontrole götürüyordum 9. Ayda kapanmış denildi.

1 yaş daha gam kapanmamış ama kapanmak üzere çok az kalmış 9 ay kontrolde direk doktor kesin dedi demire devam edin iki ay daha

Ha kullanılacak sonra bırakılacak demişti ama sadece siz hemşire değilde çocuk doktoruyla konuşun değerlerine göre derler birsey

Bende kullanmadığım için çukur 19 aylık

Ama verdiğim de hic uyumuyor ki veresim gelmiyor o yüzden

Doğal icerili olani kullanabilirsiniz bizde de diğerleri uykusuzluk yapıyordu bunda sorun yaşamıyoruz erbatab Kids içeriği doğal 18 a kadar kapanması gerekiyor geçmiş sizin dilerseniz alıp kullanabilirsiniz uykusuzluk yapmiyor