1 yaşındaki oğlumun gözü çapaklanmış sizce neden olabilir ve ara ara öksürüyor hasta mı olcak ki ve gözünü nasıl temizleyebilirim.emzirmiyorum, sütlü değilim
Ya bu çapaklanma şu an her bebekte var sanırım. Ben çayla temizledim hep sonra doktoru damla verdi şimdi toparlıyoruz yavaştan
Ancak damlayla geçer doktora götürün bizimkide öyleydi geçiyor şuan
Aynen canım geceden beri ılık suyla temizledim sabah kalkınca yine aynıydı tekrar ılık suyla temizledim ektim emzikli süt istedim damlattim 1 saat falan öyledurdu sonra göz damlası vardı onu damlattim şimdi inşallah iyi olucaz bakalım
Allah’a şükür benim olmuyodu bi kere olmuştu babası dükkanımız var oraya götürdüydü hava biraz serin di kesin ozmn üşüttü oldu die düşünüyorum
Evet bende iki gün yıkadım ettim ama fayda etmedi damla birgün de geçirdi ama doktor beş gün kullan dedi
Tetraskilin kremi sürüyordum ben