Kızlar ya bebeğim 3-4 gündür dişlerini gıcırdatıyor. Diş 2 alt 2 üstte var. Böyle olan var mı ?
Yeni dişleri çıkınca benim kızımda yapıyordu ara ara geçiçi bir süreç fazla üstüne düşme alışkanlık olmasın ama dişlerine alışınca unutuyor yapmıyor
Bizimki de aynı
İnşallah benimki de unutur . Teşekkür ederim ![]()
Genel olarak öyle demek ki . Umarım geçici bir durum olur
İnşallah öyledir
Bizimki de yapıyor aynı. Gece uyumadan önce yapıyor genelde. Gün içinde kıtır kıtır ses çıkarıyor oyuncu ![]()
İnsealllah ya bide yapma diyom yüzüme bakıyo gülüyğ yapıyo tam böle ısırmalık oluyo![]()
![]()
![]()
Evet benimki de öyle genelde gece uyumadan yapıyor çok nadir de gün içinde ![]()
Onlar gülünce yetiyor zaten
valla bazen isirmamak icin kendimi zor tutuyorum ![]()
Bizimki 16 aylık 1-2 gün yapıyor sonra unutuyor sonra biara tekrar yapmaya başlıyor. Ben öyle yaptığında yapma falan demiyorum görmezden geliyorum ilgisini başka bişeye vermesini sağlıyorum tepki verince daha çok yapıyor.
Bende yapma falan diyordum da en iyisi tepki vermemek o zman
Ve maalesef yapmamaları gereken herseyi yapmak istiyorlar
Benim bebeğim var aynı ölə eliyir 10 ay 25 günlük 2 gundu elyir am iki alta var diş ustu yeni çıxır hələ biri ilk gördüyüm də korkdu
Bnm kızm da 11 aylık olacak o da iki gündür yapıyor ama tepki vermiyorum çok tatlı olıyo