Hanımlar merhaba bir ay sonra kızım 1 yaşında olucak. Ben aile büyüklerine ve yakın çevreme altın almalarını söyledim hediye olarak ama onlarda ekstra bir eksik söyle dediler de ne aldırabilirim aklıma hiç bişey gelmiyor. Böyle ileri dönükde olabilir fikir verebilir misiniz
Aklıma hemen globber geldi ![]()
Onu babası alıcak aktivite masası düşündüm ondada eşim onu çok kullanamaz başka bişeyler aldır dedi
Hmmm oyuncaktan gidersek eger güzel barbi evleri var içinde mutfagi falanda olan her kız cocugunun hayali malum o tarz birşey olabilir ayaklaninca oynamaya baslar okula gidene kadar nerdeyse oynar
Scooter isterdim ben ışıklı kesin birde akülü araba isterdim ![]()
Mantıklı ileriye dönük bi tanesine bunu diyebilirim
Arabayı sürdürecek ortamımız yok malesef ya oyuzden hiç aklımın ucuna getirmiyim
ama kendi memleketimde yaşasam kesinlikle olmalısı gerek
Uzaktan kumandalı akülü arabalar oluyor sen yönlendirme yapabiiyorsun ama işte ortamınız yokmuş olsa çok iyi olurdu
kaydıraklı oyun havuzu olabilir o da çok güzel oluyor
Evet sitemiz müsait ama sivasta malüm köpeklerden adım atmıyoruz tek başıma hiç çıkmadım dışarı kullanamıycağım bişeyede masraf ettirmek istemiyorum. Hamileyken 3 tane beşik aldırdım birinde bile yatmadı hala içim acıyor onlara verilen paraya
Bu hafta A101 de sadece 800 liraya ![]()
Söyledigin iyi oldu hemen bakarım ![]()
Shhshshs aklıma benimde o geldi aslında ve ben salonu kızıma göre dizayn ettiriyorum şuan oyun parkı kuracağız ortasına, etrafını çevireceğiz içinde kaydirak salıncak falan düşünüyorum bakalım ![]()
Ayy keşke evim müsait olsa varya eşyalarım bile sığmıyor ama bu duvara Monte edilen salıncaklar varya onlardan aldırabilirim birde balkonum büyük havuz da olabilir
O da güzel fikir aklıma ne geldi
siz altın seven bir arkadaşa benziyorsunuz şaka bir yana altın küpe olabilir
Dua yazılı kolye olabilir bebek için aynı şekilde nazarlikli isimlerin baş harflerinin olduğu kolye olabilir yine ![]()
Zaten hepsine birer çeyrek dedim çokda abartmak istemiyorum doğduğunda herşeyini yaptılar daha sonrada büyük eksiklerini hep aldılar. Onlar bana çeyreğin yanında kullanabilceği eksik söylede alalım onuda dediler ama aklıma hiç bişey gelmedi. Çok boş şeyler aldım okadar pişmanım ki şimdi istiyorum ki ilerde lazım olacak şeylerini aldırayım barbi evi aklıma yattı onu aldırırım. Birde aktivite masası kullanılırmı acaba onu hevesliyordum ben eşim boş bişey diyip gönülsüz etmişdi
Aktivite masası kullanılir tabiki eli kalem tutmaya başlayınca boyama falan yapar ilk etapta üstünde oyunlar oynar… Şöyle yapabilirsiniz eğer karşınızdaki insanlar size değer vererek sormuslarsa sizde jest olarak direk bunu alın değil de bir kaç tane hediyelik siralarsiniz bütçeleri hangisine uygunsa onlarda ona göre alacaktır..Siz işinize yarayacak şeyleri söylersiniz gerisi onlara kalmıs dediğim gibi çünkü özel günler de hiç bitmiyor sonu yok
Aile büyüklerimiz canım o şekilde yanlış anlamazlar. İlk torun ya oyuzden onlar bizden çok hevesli. Babannesi sürekli pasta fotoğrafı atıyor hangisini yaptıralım diye
annemler kaynanamlar normalde de alıyolar ben eksiklerini söylüyorum aramızda öyle şeyler olmaz da kendileri dedi biber tane bişey söyle bize altının yanında alalım.
Ayakkabı olabilir