1 yaş kabızlık kızlar bakarmısınız

Oğlum 1 yaşında kabız olmaya başladı yaklaşık 1 aydıd böyle ne yapsam düzelmiyor doktor 5 paket libalaks verdi ben azar azar makatina sıkarak rahatlatmaya calistim ve yapti kakasini ama yine yapamiyor doktor şürupta verdi dupalak onuda veriyorum biraz tedirgin oluyorum surup vermek istemiyorum şimdide ıkındı ıkındı yapamadı uyudu 1 gün yapmasa normalmi kızlad

Marketten gun kurusu ve kayısı kurusu al onları kaynat suyuyla birlikte ezip haftada 3 4 kere yedir direk etki ediyor ben hep böyle yaptım

Ben de kayısı pişirip yediriyordum ve zeytinyağı damlatiyordum yediklerine.

Ay keşke benim oğlum da kabız olsa

Bizde de var kayısı tek çözüm şimdilik. Suyunu da içiriyorum.

@Talham Bebeginize yazık. Güzel bir şey değil isteyerek kötüyü çağırmanız beni şaşırttı… Dua yerine geçer kabul olursa pişman olursunuz…

Tmm çok tşk ederim :cherry_blossom:

Bu cevabınız şaşırttı beni

Anladım uyguluyucam

Nasıl yaptiniz peki

Ama böyle de yazık zaten iştahı yok bir yasina girdi ağzına lokma almiyor anne sütünü içiyor sürekli ishal e bişi yemiuor ki tabi ishal olucak böyle olması da üzüyor bemi

İki durum da kötü . Doktora gittiniz mi ishal şikayetiyle?

Normal diyor iştahsız uemek yemiuor diyorum e süt onu doyuruyor diyor kilo alımı çok iyi diyor olabilir diyor

İştah açıcı şurup var başka doktora gidin mutlaka yazmasını isteyin deneyelim diyen bir de vitaminlerini düzenli veriyor musunuz?

Vitamin geçen ay verdik bu ay gittim tavan yapmış yani istenilen noktaya geldiği için kesti işte iştah şurubu veriyorum tövbe veriyorum midesini bulandirio kusturuyir e anne sütü iyi hoşta büyüdü tek sütle olur mu eme.eme kolum koptu vallahi

Kaşık maması denediniz mi? Yaptığınız hiçbir ek gıdayı da yemiyor mu sevdiği yemek falan yok mu hiç?

Cips seviyor haşlanmış tavuk pilav e o da en fazla bir yemek kaşığı

Cips derken siz mi yapıyorsunuz nasıl cips?

Bu arada kayısı bizde de işe yarıyor bide yeteri kadar sıvı da alması gerekiyor kayısıyı kaynatıp bızlatıyorum arkadaşın dediği gibi içine zeytinyağı katıp veriyorum ve kefirde öneririm

Cips mi veriyorsunuz cidden​:woman_facepalming:t2: sorularıma cevap vermediniz… tavuk yiyorsa tavuk çorbası da içer muhtemelen. Pilav yiyorsa yayla çorbası da içebilir. Bulgur pilavı deneyin bir de. Sade şekilde. Biraz sulandırılmış halde de sevebilir. Deneme yanılma yapmadan zor bu işler. Yemiyor deyip çekilmek kolay.

Hangi iştah şurubunu veriyorsunuz ve ne kadar?