1 yaşındaki oğlum daha yaşına girmeden önceden anne kelimesini çok derdi şimdi artık anne anne kelimesini unuttu hiç söylemiyor baba aba bak suya bum gibi kelimeleri söylüyor bazen bana aba diyor sizce bu normal mi anne de, anne diyorum ama demiyor sürekli söylüyorum daha sonra söyler mi bu durumu yaşayan bana yardımcı olabilir mi?
Benim oğlumda 1 yaşına girmek üzere anne diyor abba diyor baba diyor bunları bilinçli söylemiyor diline öyle geliyor. Sadece attı ve aççi diyor bilinçli olarak. Bebekler yeni şeyler öğrendiğinde diğer öğrendiğini unutur o öğrendiği şeyi tekrar eder oğlumda bi ara baba demeyi bıraktı şimdi tekrar söylüyor.