Hastalanma ile ateşli olduğu dönemlerde yanımıza falan aldım uyutmak için normal de de sabaha karşı alırdım ama bu hastalıktan sonra gece uyanmaları bir sıklaştı emzirerek uyutuyorum normalinde yaşayan var mı
Hastalik ve diş doneminde ayni sorunu bizde yasiyoruz cok sık uyanir gece beslenmesini kesdik biz ama bu donemler olsigunda gece beslenmeside yapiyo
Bende acaba emzirdiğim için mi bu süreci yaşıyoruz diye düşündüm de
Dogdugundan beri gece sık uyaniyosa emzirmeylede alakali olabiliyo aka sadece hastalik ve dis doneminde yapiyosa gecici durum
Hastalık sonrası cocuklar huy değistiriyor. Bizim doğduğundan beri uyku sorunumuz var şu sıra yine yatmıyor huysuz ve sürekli emmek istiyor. Herhangi bi sebep olduğunda hastalık diş vs. sdce emerken rahatliyolar galiba… belkide sdce destekli uyumak istiyolar.
Yok böyle değildik
Yanımızda yatmaya alışmasın diyorum ama yok o kadar sık kalkıyor ki mecbur yanımıza alıyorum
Ozaman gecici surectir
Evet diş dönemi emme artıyor bizimkide iki hafta sjbra yaşına girecek diş bizimkide yolda patlamadı daha huzursuz sık kalkıyor
Benimde oğlum Şubat’ta 1yasina giricek. Uykusuzluk beni çok yoruyor. Yaşına girince böyle sık uyaniyorlar mı diş hastalık hariç?