Bugün tam 1 yaşında. 1 hafta önce rahatsızlandı krup geçirdi, 8 tane dişi peşpeşe çıkardı şimdi sanırım azılar zorluyor eli sürekli ağzında, sert cisimleri de ağzına götürüyor ve ısırınca da canı yanıyor
Velhasıl sadece kahvaltıyı çok sevdiği için güzel yapıyor diğer tüm öğünler yok denecek kadar az yiyor. Anne sürü alıyor ama çalıştığım için sürekli yanında olamıyorum ve sağamıyorum da
Bizim durumumuzda olan anneler var mı? Geçici bir süreç mi?