1 yaşında oğlum hiçbir şey yemiyor

Bugün tam 1 yaşında. 1 hafta önce rahatsızlandı krup geçirdi, 8 tane dişi peşpeşe çıkardı şimdi sanırım azılar zorluyor eli sürekli ağzında, sert cisimleri de ağzına götürüyor ve ısırınca da canı yanıyor

Velhasıl sadece kahvaltıyı çok sevdiği için güzel yapıyor diğer tüm öğünler yok denecek kadar az yiyor. Anne sürü alıyor ama çalıştığım için sürekli yanında olamıyorum ve sağamıyorum da

Bizim durumumuzda olan anneler var mı? Geçici bir süreç mi?

Merhaba ya benimde oğlum 17 sinde 1 yaşında olacak ama hiç iştahı yok ya doktora götürdük iştah açıcı vermedi 1 yaşında olmadığı için ama sıkıntı yok 3 ay oldu belkide 4 ay ama yok ya çok bunalttı beni hiç mi hiç yemiyor iki kaşık ve ağızda tutuyor sürekli sonra cikartiyor