1 yaşından sonra demir takviyesi kullanan var mı ?
Eksiklik varsa doktor önerisiyle kullaniliyor
Kullandığımız halde alt sınıra yakın optimum düzeyde değil
Doktor bırakmamızı söyleyince ne yapacağımızı bilemedik
Biz kullanıyoruz oğlumun demiri yok denecek kadar azdi Demir düşüklüğü nedeni ile B12 de düşmüş ocean kullanıyorduk fermix geçtik 16 ay 19 günlük bayramdan sonra kontrol var bakalım
Alt sınıra yakınsa da birakila bilir bence çünkü sürekli vitamin kullanmiycaksiniz ki Demir vitaminin karsiliycak besinler tukenticeksiniz yani illaki normal sınırda olması gerekmes ki normal sınırda olsada geri dusmiyceginin bir garantisi yok haftada 6 ögun kirmiz et öneriliyor
Büyüme ve gelişme çağında optimal düzeyde tutulması iyi değil mi?
Canım dedigim gibi normal sınırlarda da olsa sürekli Demir vitamin kullanmiyorsun ki bunu besinlerle desteklemen gerek sonuçta