1 yaşından sonra demir takviyesi

1 yaşından sonra demir takviyesi kullanan var mı ?

Eksiklik varsa doktor önerisiyle kullaniliyor

Kullandığımız halde alt sınıra yakın optimum düzeyde değil

Doktor bırakmamızı söyleyince ne yapacağımızı bilemedik

Biz kullanıyoruz oğlumun demiri yok denecek kadar azdi Demir düşüklüğü nedeni ile B12 de düşmüş ocean kullanıyorduk fermix geçtik 16 ay 19 günlük bayramdan sonra kontrol var bakalım

Alt sınıra yakınsa da birakila bilir bence çünkü sürekli vitamin kullanmiycaksiniz ki Demir vitaminin karsiliycak besinler tukenticeksiniz yani illaki normal sınırda olması gerekmes ki normal sınırda olsada geri dusmiyceginin bir garantisi yok haftada 6 ögun kirmiz et öneriliyor

Büyüme ve gelişme çağında optimal düzeyde tutulması iyi değil mi?

Canım dedigim gibi normal sınırlarda da olsa sürekli Demir vitamin kullanmiyorsun ki bunu besinlerle desteklemen gerek sonuçta