Benim bebegim hiç uyumuyor dogdugundan beridir sadece 45 dk en fazla 1 saat uyuyor artık tükendim cok yoruldum gerçekten çok yoruyor beni
Uyku düzenini yazıyım buraya
Sabah 6:30 / 7:00 arqsı uyanıyor
Saat 10 da uyuyor 11 de uyaniyor sonra
14.30 uyuyor 15.30 uyaniyor
18.00 de tekrar uyuyor 18.45 uyaniyor ve en son gece uyumamak için direniyor resmen hele ki babasını görünce hic uyumuyor en geç 22.30 da uyuyor gece de resmen saat başı uyanıyor
Not ( iki al disi cikti üsteki dişlerini de cikardi 2 si birden
2 gündür düzgün yemekte yemiyor
Sizde nasıl acaba yazarmisinuz lütfen
Bebegim 10 ay 10 günlük
Aynıyız 10 ay 20 günlük süzen şaştı tükendim desem de dememle kalıyorum malesef . Yine iyi benimki da yatıyor yarım saat sonra uyanıp gece 1 e kadar duruyor bu arada uyku saatleri de hemen hemen aynı
Doktora gidince soracamda randevu tarihi daha ocakta kontrolü qlmanyadayim oyle sık sık doktora götüremiyorum kendime vakit ayırabiliyorum eşimde sadece salı günleri izinli çalışıyor diye kafayı yemek üzereyim ev işine yetişemiyorum bi de oğlumla cok zor oluyor iki katlı evi temizlemeye
Hayırlısı olsun tabi ki ama benimki de aynı durumda ben Aydan aya götürüyorum yaşına kadar götüreceğim demiştim götürürüm de doktor normal olduğunu yani büyüme döneminde böyle dalgalanması olur geçer dedi sabır diyorum bende yani