10 aylık bebeğimi ek gıdaya basladığında çok iştahlı yiyordu şimdi artık yemek istemiyor kilosu düşmeye başladı napmam lazım
Bizimkide 10 ay 21 günlük son 1 aydır iştah falan kalmadı diş çıkarıyor ona mı bağlı yada havalar mı sıcak bilemedim bende zorlamak istemiyorum
Ben arada zorluyorum yesin diye o sırada çok ağlıyor etrafındaki insanlarda zayıfladı diyor napcagimi bilemedim artık
Merhaba diş vs çıkarıyor olabilir oyuzden de ek gıda red edebilir. Ben yeöediğinde ortam değişikliği yapıyordum parka vs götürüyordum hiç olmadı mama sandalyesi balkona götürüp orda yediriyordum işe de yaradı birde sizde onunla birlikde yiyin onu yedireceğiniz zaman yanınıza bir iki lokma bişey alın sizi yerken gördükçe heves edecekdir. Dönem dönem iştahsızlıklar olabilir geçiçi bir süreçtir yemediğinde zorlamayın yedirirken önüne oyuncaklarını serin ben oyuncak kovasını yanıma alıyorum o atıyor başka oyuncak veriyorum ilgisini bir şeye verince de kaşığı red edmiyorlar
Bnm ki de aynı 11 aylık oldu iki aydır ek gıda çok zorlanıyorum yemiyor asla pütürlü bişey gelse ağzına kusuyor cidden ilk ek gıda zamnları daha çok yiyordu pütürlü de versem kusmuyordu sevmiyordu da ama en azından kusmuyordu da şimdi yemek veriyorum bilerek kusması için elini ağzına sokup öğürüyor kusmak için
Yemeyen bebek çok zormuş gerçekten ![]()
Ben de bir şeyi merak ediyorum, blw yöntemini uygulayan anneler var mı? Kaşıkla kendiniz mi yediriyorsunuz. Kızım kaşığa ağzını açmıyor çoğunlukla. Önüne koyduğumda da çok fazla kirleniyor her yer. Ve çoğunu yemeyip atıyor oynuyor. Yine de bu yöntemde ısrarcı olup sonucunda da bebeği kendi kendine yemek yiyen anneler varsa yazarsa çok mutlu olacağım ![]()
Ben mecburiyetten bu yöntemle ilerliyorum çünkü çoğu yemeğe ağzını açmıyor ya da 2 3 kaşıktan sonra istemiyor.
Diş çıkartıyor ağlama krizleri ile yiyoruz napcağımı bilemiyorum artık
Blw yöntemi eşittr kirlilik demek açikçası bende denedim bikaç defa ama yok her yeri dağıtıyor koparıp koparıp atıyo ziyan oluyor o yemekte günah israf bence hem ztn biraz daha büyüyünce illa ki öğrenir kendisi yemeyi şu an bence gerekli değil çok ta ama ta bi yapanlara da saygım var sabırları varmiş ![]()
Öyle gerçekten, ben yine de ara sıra tekrar deniyorum her yolu deneyeceğim bakalım zamanı gelince güzelce yesin yeter ki ![]()