Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık 5 gündür hicbirsey yemiyo sadece emiyor ama oda çok az günde 3 kez falan bez değiştiriyoruz ne yapacağım nasıl yemeğini yedireceğim fikir lütfen
Merhaba blw denediniz mi?
Yemek olarak neler yaptınız yemedikleri neler?
Diş çıkarma dönemindeydik biz de 5.6.dişler çıktıktan sonra iştahsızlık gitti. Çok şükür. Uyku da düzeldi. Ama ben de hep yeni tarifler denedim ağırlık olarak meyveli, yoğurtlu, yulaflı, bebe bisküvili. Neleri yemedi yazarsaniz ona göre tarif vereyim
Şöyle bir durum var herşeyi yiyor normalde ama bu süreçte kaşığı uzattığımda ağzını açmıyor eliyle itip kafasını çeviriyor.
Evet denedim fakat öylede hemen sıkılıyor çok uzun yemiyor yada yese bile yutmak istemediği için dilinin üstünde bekletip sonra kusuyor
E bu benim oğlumun aynı yaptığı şeyleri yapıyor dokuz aylığa dört beş gün var haftalardır sütten başka bişi yemiyor her yolu denedim her yolu
Bende denedim ama pes etmedim. Sadece mekan değiştirdim.annemlere gittim orda kalabalık kuzeni vs yediğini gördükçe yedi zamanla iştahı açıldı. Blw yöntemi etkili oluyormus
Çok şükür az az da olsa iyiyor geçti biraz