11 ay kaşık reddi yaşayan var mı?

Bebeğim parmaklarıyla yemeyi öğrendi . Öğrendikten sonra benden kaşıkla verdiğim herşeyi red eder oldu . Yoğurt çorba asla veremiyorum artık . Yaşayan var mı ne yapmam lazım

Bnm oyle Agzınınek gıdaya kıtledı resmen safece emıyo

Biz de yaşıyoruz şu an bu durumu nerdeyse 11 aylık olacak. Bu aralar elle yiyebileceği şeyler yapıyorum mecburen :person_shrugging: genelde pankek, börek tarzı yiyor bir iki gündür. Kaşıkla da sadece yoğurdu kabul ediyor. Geçici bir durum olduğunu düşünüyorum çok zorlamıyorum ben bu yüzden.

Malesef bnm kı ellede yemıyo

8.ayda benim kızım da tamamen reddediyordu. 2 aya yakın asla bir şey yediremedim kilo falan da alamadı. Çözümü kendi haline bırakmakta bulduk :sweat_smile: koydum yemeği önüne yiyebileceği şekilde dönüp ben de kendi yemeğimi yedim. Birkaç gün deneyip çabaladıktan sonra kendi yemeyi öğrendi. Tabii ki desteğe ihtiyacı oluyo kendi yesin diye bırakınca saatler sürüyor yemesi ama bir süre idare edince bizim de yedirmemize izin verdi. Çok fazla ısrar edip sıkmamak gerekiyormuş bu süreçte biz biraz sıkıştırdık o yüzden hâlâ arada böyle tepkili olabiliyor :sweat_smile::sweat_smile: