Her ayın bir zorluğu var bitmiyor arkadaş ![]()
Her ay da çok zor geçti ama bütün ay çokk çokk zor geçen 8.9.10.11. Ay dı 11 ay hele hele yarın bir yaşına giriyor Allahım nasip ederse inşallah herşey bundan sonra daha kolay daha güzel geçer daha az yorulup daha az uykusuz kalalım şahsen ben bittim artık diyorum ama inanıyorum geçecek vardr her zorluğun ardından bir kolaylık elhamdülillah
15 aylik kızımdan sesleniyorum dişler çıkmaya başladığı için uykusuzluk devam ![]()
Kaç dişi var yeni mi çıkmaya başladı büyüdüköe zorlaşır diyorlardı doğruymuş
Çok zor bacım cidden hem onlar için hem bizim için akşam hiç bu kadar zorlanmamistim diş mi atak mı bilemedim inşallah güzelleşiriz amin ![]()
Yaaaa hani güzel günler nerdeeeeee![]()
Bitmiyordu deseneee ayyyyyy![]()
Üst 4 alt 3ledik sanırım alt zorluyor salyalandı ağrı kesicide verdim ama Yok yani huzursuz ağlıyor gene ne zor iş diyorum bebeksin diye mutlu sanıyorlar ![]()
Bzm de aynı umarım bir önce kolaylaşır hayatımız dediğin gibi onlar anlamıyor onlar için de zor bzm içinde zor
13 aylikken 2 dis daha çıktı o çıkarken 1 dis daha patladı şimdi o büyürken 2 tane daha çıkıyor şuan 5 dişimiz var
Amin canım Umut etmekden vazgeçmiyoruz![]()