Kızlar günaydın, bebeği sabah 7de uyandı ve kısa bir süre sonra fazla miktarda kustu. Gece çok emdi fazla geldi diye düşündüm ama aradan bir saat geçtikten sonra yine kustu. Yine aradan bir saat geçti ve midesinin bulandığı yüz ifadesinden belli oluyor, mide boş olmasa yine kusardı. Böyle birşey yaşadınız mı? Keyfi yerinde, ateşi yok. Neyin nesidir bu acaba.
Belki enfeksiyon olabilir ilk mideye vurdu bazen ilk ishalle veya kusma ateşle olabilir rota virüsü adeno virüsü salgın çok fena geçmiş olsun
Benim kızım 3-4 aylıkken bir yolculuk yapmıştık hava serindi dışarda otobüs beklerken rüzgarda kalmıştık. O günden sonra kızım aynı o şekilde kusmuştu fazla miktarda. Hatta sonraki gün de kusmuştu aynı şekilde , ama keyfi yerindeydi başka bir sorunu yoktu o şekilde geçti. Üşütmüş olabilir mi yakın zamanda? Farklı bir sorunu var mı diye takip edin bence ama keyfi yerindeyse geçecektir üşütmüş de olabilir.
@Şeyma.A Ya açık açıkçası daha kusmadan önce bacaklarının çok soğuk olduğunu farketmiştim dün. Çünkü kırk defa aldım halıya getirdim yine gitti fayansların üzerinde oynadı. Ses çıkarıyor diye oyuncakları alıp fayanslara gidip oynuyor. Yerden soğuk almıştır belki de. İnşallah enfeksiyon değildir.
Teşekkür ederim, ateşini takip edeyim inşallah yükselmez.
Kusmuğu ekşi kokuyorsa üşütmüş de olabilir soğuk aldığında öyle oluyor genelde bebeklerin
Boğaz enfeksiyonu yada aft varsa ondan huylanip kusuyor dur daha önce yaşadım ateş yoktu arka arkaya kustu boğazında biseyler vardı ağzına dağıldı ama bazen çok emdiğinde de kusuyor bizimki
Ben aşırı miktarda kusmayı üşümeye bağlıyorum başka bir sıkıntısı olmadığında. Kızım kustuğunda şok olmuştum nasıl bu kadar miktarda kustu diye, ama sadece üşütüğünden emin olduğumda kustu öyle yani. Kız kardeşimin kızı da üşüdüğü zaman aynı şekilde kustu. Bence ondandır ama yine de takip edin keyfi yerindeyse kısa sürede geçer inşallah. Bugünlerde insan anlayamıyor hava soğudu ne giydireceğimi şaşırıyorum ben de hem evde hem dışarda.
Peki eğer üşütmeyse kaç gün sürüyor?
Kızımda 2 gün sürmüştü, dışarda çok kaldığımız günün ertesi günü ve bir sonraki gün kustu. Sonra iyileşti başka bir şey de olmadı.