Kızlar 2 3 gündür bebeğim gazlanıyor. Birkaç gün önce hastalanmıştı ibufen diye bir şurup yazdılar bir de farklı bir marka su içirdim. Bunların dışında yemesinde içmesinde bir değişikkik yok. Şurubu kullanıp bu sorunu yaşayan var mı.
Kızlar 2 3 gündür bebeğim gazlanıyor. Birkaç gün önce hastalanmıştı ibufen diye bir şurup yazdılar bir de farklı bir marka su içirdim. Bunların dışında yemesinde içmesinde bir değişikkik yok. Şurubu kullanıp bu sorunu yaşayan var mı.