11 aylık olucaz hala emeklemıyor

11 aylık olduk neredeyse kızım hala emeklemıyor no yere tutunup dızlerının uzerınde duruyor, adım atma yok emekleme pozısyonuna gelıyor ama emeklemıyor normalmı bılemedım yaşına gırıcek neredeyse artık

Emeklemeden yuruycekdir canim ilk cocugum hic emeklemeden yurudu . Yurumeye baslayinca emekledi :upside_down_face:

Eğer emekleme pozisyonuna gelip duruyorsa emekleyecekdir merak etme. Benim kızımda o pozisyonda 1,2 hafta öyle durdu sonra kendine kendine emeklemeye başladı. Hem belkide emeklemeden yürür normal yani. Ayakda dengede durabiliyor mu peki

Peki surunuyor mu ? Kollariyla da gitmeye caba gostermiyorsa yakin zamanda yuruycektir . Eltimin kizida oyleydi uasina girince 1 ay sonra mi yurumeye başladı. Emeklemiyor diye endişe etmene gerek yok . :blush:

Tutkun sadece dizlerinin üzerinde duruyor ben tuttuğumda ayakların üzerinde duruyor ama dengede durmuyor

Normal ozaman canım zaten doktorlar emeklemeyi değil ama 11,12. Aylarda ayakda durmayı önemsiyor dengede durmasıda yakındır.

3 ay sonra bizde 11 aylık olacağız 2 3 haftadır emekleme pozisyonuna geçmiyor sürünerek gidiyor veya dönerek ilerliyor önüne sevdiği oyuncaklarını koyun ben sürünmeye o şekilde teşvik ettim

Destekli oturuyor dönüyor ve surunuyorsa sıkıntı yok canım.. bazı bebekler emeklemeden yürür. @Bartumm un doktoru emeklememek gelişim geriliği değildir demişti diye hatırlıyorum

Dün emeklemeye başladı kızlar :heart:

Bizimki de emekleme pozisyonu aldi ama gitmiyor, yerde sürünerek gidiyor ya da kendini çekerek.Pozisyonu aldıktan ne kadar süre sonra gitti acaba