13 aylik bebeğim adım atmaya korkuyor

Kızlar bu durumu nasıl asicaz tutunca yürüyor, ellerini bırakınca dengede duruyor, koltuk masa gibi yerlerden tutunarak yürüyor ama bir türlü tek başına adim atmaya korkuyor nasıl alistirablirim ona desteksiz yürümeyi tel basina yürümek için de can atıyor

İki sandalye koyun birine oyuncaklar koyun oradan kendi uzanmayı denesin :slight_smile:

Sunu denedinmi yurume yardimcisi

Kendi kendine atıcakdır adım merak etme sen dengede tutup bırak onu yavş yavş atıyor adımlarını benim kızımda yeni yeni başladı adım atmaya korkuyor ama bir iki bir iki sürekli deniyoruz ve her attığı adımda ailecek alkış yapıyoruz daha çok heves edip tekrar deniyor. Bazen elimi öyle tutuyorki korktuğundan ozaman yürütmeye çalışmıyorum kendi istediğinde denetiyoruz

Hayir hic almadım

Benimki de öyle destekleyerek alkışlıyoruz. Dengede duruyor ama tam adim atar gibi oluyor korkutor elimi tutup yürüyor

Denedim valla olmadı :flushed_face:

Valla ben anladım ki bizim çabalamamızdan çok bebeklerin hazır olması gerekiyor oyuzden artık çokda şey yapmıyorum ben evet egzersiz yapmalıyız yavaş yavaş pratikler olmalı ama ne zaman rabbim ona o gücü verirse oluyor. Bel kasları kuvvetlenmeli ki adım atabilsin. yavaş yavaş olucak inşşalah benim kızımda bu hafta işte bi kaç adım atıp düşüyor adımları dengeli değil adım atarken korkuyor umarım tez vakitte yürüyüp koşmaya başlar bebişler​:blush:

Evde tülbent şal varsa kollarının altından geçirin bi elinizde tülbenti bi elinizde elinde olsun bi süre sonra elinizi istemiyebilir ve önü boş olduğu için heyecan yapıp adım atabilir