14 aylık bebek sadcee meme istiyor yemek yemiyor yardım eder misiniz

Kzılar merhaba arkadaşım için sormak istiyorum bugün . Arkadaşımın kızı memeye çok düşkün . Mesela sabah uyanınca meme vermeyeyim kahvaltı yapayım diye deniyor yok illa emecek ortalıgı yıkıyormuş bazen 5 dkka sonra yine emmek istediği oluyormuş haliyle meme ile doyuyor yemiyor YEMESİ İÇİN ÖNERİLERİNŞZ VAR MI ACABA NOLUR ??

Birden biraktiramaz zaten yavas yavas azalttirmasi lazim.2 3 cay kasigi ile baslayip sonra cogaltmasi lazim.

Mesela gunde 6 kere misal veriyom emziriyo
5 kereye indirmesi lazim onun yerine bir rutin hazirlamasi mesela kahvalti diyelim 7.30 da
Mesela diycek bebegine simdi kahvaltiya oturacak yemek sandalyesi olsa daha iyi olur
Kucuk pureli lokma.
Bide prelogopedi ile gorusmesi lazim

Yemek ve konusma bozuklugu olan kisiler icin uzman sabah konsultasyon burosuna sordum boyle tavsiye ettiler.

Bisey degil canim

Sabir tasi sür hem memeyi birakir hmde yemege başlar

Benim oğlumda sekiz aylık ek gıda sıfır hiç yemiyor midesini bulandırıyor kusuyor napicam bilmiuorum zor verincede ağlıyor kusuyor dayanamiyorum sütimden. Başka bişi yemiyor

Eğer sadece anne sütü alıyorsa çoğu doktor memeden kesmenin daha doğru olduğunu söylüyor. 14 aylık bir bebeğin temel gıdası anne sütü olamaz.

Ek gidaya kac aylikkken başladınız.
Geç basladi iseniz ondan olbilir .
Tadimlar yaptirin ksuuyir diyorsunuz hepsini mi agizindan cikartiyor yoksa kusacak gibi mi yapiyor. Öğürme refleksi olabilir . Butun bebekler oyle yapar aslinda kusacakligundan degil . Ek gidaya alisma surecleri bogazinda fln birsey kalirsa o refleks ile kolayca cikarabilirler . Pure deneyin .bimden denemelik 1 tane hazir meyveli pure alin onu deneyin .

Canim ilk once birazcik emzirsin sonra ek gidadan ne verecekse versin sonra tekrar emzirsin. Yani bir emzir iki ek gida ver uc emzir . Ek gida ortada olsun boyle boyle yavas yavas ilerlesin. Dikkat etmesi gerekn sey bebegin karni ne cok ac olcak ne cok tok olacak emzirirken tadimlik emzirsin sonra ek gidadan bor tane yiyecek teklif etsin. Bunu da bebegine konusa konusa anlatsin ..bak simdi birazcik beni em sonra beraber birseyler yiyelim sonra biraz daha emmene izin veririm . Faln boyle cumleler kulansin ..faudasi olacaktir birseyler de yedirirken bebegi ozendirsin. Ilgsini cekecek seyler yapsin . Bunlari da red ederse dok. Danismak dq fayda var . Ek gidaya baslamazsa yutkunma becerisi gelismeyecektir bu da ilerde sıkıntı verebilir..

Benim oğlan 6 aylıkken başladım rota virüsü oldu önceden zorda olsa veriyordum şimdi ne versem.kafasini.cevirir yemez zorlasam çıkarmadan durmaz sütten başka hiçbisi.yemiypr meyve püresi olsun aklına gelebilecek herşey yemiyor yani

Kontrolu var Çarşamba goturucem ağzına zorla soksamda bu sefer kusuyor yani ne getirim yesin bilmiuorum muz muzu.gorunce kaçıyor

Birazcik aç birakmayi denediniz mi ?
Canim bunu dok . danis ilerde sıkıntı yasamasin bebegin ..

Aç birakim de gelip.gogsumu açıyor ağlıyor dayanamiyorum bende

Evet evet Çarşamba günü gidicegim inşallah

Git bir sor bklm neyden kaynakli . Bize de haber ver son duruumu merak ettim acikcasi .

Ederim tabiki :slightly_smiling_face: