14 aylık bebek uyku zorluğu

2 gündür gece uykusuna geçerken çok ağlıyor. Ateş yok gün içinde neşeli verdiğim herşeyi yiyor. Üstten 4 alttan 2 tane dişimiz var. Yarım ölçek ağrı kesici verince rahatlıyor acaba diş mi bilemedim gazını çıkartıyor uyumadan önce 1 yaş sendromumu acaba bilemedim

14 buçuk aylık şöyle söyliyim uyku sıfır sıfır sıfır delirmek üzereyim uykuszlktan hâlâ uyutmaya calışıyorum uyumuyo bnm ki dört beş aydr böyle gece on iki de kalkar sabah beşe altıya kadar uyumaz bnde başında bekliyorum altıda uyudumu namaza kalkıyorum yarım saat ordan gidiyo zaten yedi de uyanıyo bnde en fazla yarım saat bilemedin bi saat uyuyorum sabah da kahvltı verdikten sonra bi saat tv acıyorum uyuyorum o bi saatte de kaç defa kalkıyom tek başıma aşırı zor bi yandan ev taşıyoruz onun işleri var yürüyen ölü gbym ne zaman düzelecek bilmiyorum tükendim

Hiç diş belirtisi yoksa boşuna şurup vermeyin bence zarar olmasin. Çok fazla yorulunca da ağlıyorlar. Ya da çok uyarana maruz kalınca gün içinde ışıklı, sesli vs. Telefona bakıyorsa o da etkiler. Biraz Ayetel Kürsi Nas Felak surelerini dinletebilirsiniz. Fazla yüksek seste değil. Karnı tok, bezi temizse bir de odanın havalandirmasini dikkate almanızı öneririm. Bir de loş sarı gece lambasında kitap okuyarak uykuya hazırlamaya çalışabilirsiniz. Lavanta kokusunun da sakinleştirici özelliği var. Makyaj pamuklarina 4 -5 damla damlatıp odanın farklı yerlerine koyuyorum ben. Bizimki de çok hareketli her gün son dakikaya kadar koşmak istiyor. Ama loş ortama çekiyorum kitap okurken fısıltya geçerim ve hep uykuları gelmiş annesi gelmiş pış pış yapmış diye anlatırım…

Sizi okurken ben tükendim. :woozy_face: Allah kolaylık versin inşallah. Doktora da gorunseniz iyi olur belki başka bir sebebi vardir. Bir de benve uyku danışmanlığı alın. Ya da yapay zekaya anlatın ne diyecek bakalım. Çok yorucu, yıpratıcı uykusuzluk mahvediyor insanı.

Sitesinde gezerken böyle bir ürün gördüm iletişim numarası var altta bence bebeginizin yaşı uygunsa sokup alabilirsiniz içeriği temiz gibi.
https://www.beyorganik.com/organik-bey-night-mix-260gr

15 ay atağı olabilir 12.15.18 ayda uyku gerilemeleri varmış inşallah düzelir bide bir yaşında gece emmek için sık kalkıyor 20 gündür gecede gündüzde sürekli emmek istiyor diş mi atakmi bilmiyom

Bizimki de öyle… Bence de atak var.

Bir yaşındaki sürekli emiyoor ondan da yemek yemiyor diş le atak arasında kaldik​:grinning_face_with_smiling_eyes:yarın doktora goturcem kan almaya bide anlatayım ne diyecek bakalim

Çok geçmiş olsun 14 aydan 16 aya kadar bizde bu sorunu yaşadık her geçe aynı saatte uyandık ağlıyordu hiç bir şey yokken. Dişinden de olabilir ama geçici bir durum. Bir az sabır edin geçer. Şuan 17 aya giriyoruz çok şükür atlattık geçti artık. Uyku sorunumuz kalmadı.

Bide ağrı kesici geçe çok kalkıp uyumuyorsa 1 kaşık vere bilirsin demişti doktorumuz dişinden dolayı. Doktorunuza tanışmayı tavsiye ederim. Çok kullanmayın bence de.

Amin inşallah uyku danışmanlığını düşündüm ama eşim oraya para vermek istemiyor biraz cimri kendisi doktora götüreuim dedim normal de iyi görünüyor maşallah ama bu uykuya gelince heyheyeleri geliyor ne dicekler ki diyorum yapay zeka en yakın arkadaşım oldu onun verdiği yöntemleri uyguluyorum bana bikaç gün ağalyacak ama sabır diyor ben ikinci gece de pes ediyorum bnm ki ağlamaktan kusturuyp kendini korkuyorum o kadar ağlatmaya da kıyamıyorum da valla

Merak edip baktım ve üst azı dişleri geliyor diştenmiş:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Bizde aynısını yaşadık çok uzun sürmüştü son bşr atağımız mı kaldı temmuz doğumlu :rofl:

  1. Aydan 15 buçuk aya kadar bebeğim bambaşka bebek olmuştu gece değişik değişik ağlamalar gündğz uyumak istememeler uykuya direnmeler 1 buçuk ay sonra düzeldi . İlk diş sanmıştım ama diş falan patlamadı .

Bizimkide öyle ama bu türlü patlatamiyo

18 buçuk aylık bebeğim Aynı durumu yaşıyoruz. Bir ay olacak gece uyumuyor 12 den sonra sık sık uyanıyor ve sallıyorum belki 2 saat sonra dalıyor. Emmesi gece gündüz iyice arttı bazen emiyor aradan 5 dk geçmeden yine istiyor anlamıyorum da azı dişleri de tamamlandı köpek dişleri henüz çıkmadı bu nasıl düzelecek benim uyku konusunda en zorlandığım 18. Ayı oldu düzelir umarım

Önceden öyle değilse atak olabilir 12.15.18 aylarda uykur gerilemesi varmış ek gıda yiyormu bizimki sık sık emmekten neden bilmiyorum yemek asla yemiyor atak ve dış dönemleri sık sık emerler iş ama ben doymadigindanmi diye doktora sordum bu kanlara bakalım dedi verdik bakalım yarın gidecem sonucuna

Bilmiyorum ne sebeple böyle oldu ama gerçekten yorucu ve üzücü. Bir de evet aşırı iştahsız yediği şeyleri sevdiği yemekleri bile reddediyor zorla versem bile birkaç kaşık yiyor. Sık sık emiyor. Sizin bebeğiniz kaç aylıktı

1 yaşında biz dün kan verdik kansızlık varmış üç ay ilaç kullanacak

Afiyetli bir şekilde yükselir inşallah :cherry_blossom: