14 Şubat 😂

Kızlarrr gününüz nasıl geçiyor geldi mi hediyeler :sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts:

Eşimin hediyesini 1 hafta önce verdim o çok mutlu oldu ama ben kesinlikle birşey istemedigimi söyledim.Normal zamanda o kadar çok şey alıyor ki yeniden masraf yapsın istemedim, varlığı zaten en büyük hediye dermişim cart curt ama gerçekten öyle :grinning_face::grinning_face::grinning_face::grinning_face::grinning_face:sizlere ne hediyeler geldi bakalım bende merak ettim şimdi :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

14 Şubat’ta kocam bey yatıyor hasta. Ben kocam dahil 3 oğlumla ilgileniyorum :joy: şaka bir yana.. zaten kutlamam 14 Şubat falan. Sıradan bir gün.

Benim eşim birsey istemedi. 14 mart doğum gunu o zaman alırım ben. Bana sevgililer günü hediyesi. Tost makinası aldı :joy:normalde evlenmeden once alınan şeyleri biz ozel günlerde tamamlıyoruz :joy::joy::joy:

Benim eşimde biraz karşıdır 14 şubata falan ama her zaman özel günlerde çiçek almadan geçirmez asla üstelik bu sefer masraf da katlandı kızıma da almış :joy::heart_eyes:

Bana kurutma makinesi ve robot süpürge sözü var ondan üstelemiyorum çiçek beni çok mutlu ediyor zaten iyiki varlar hep olsunlar inşallah :pink_heart:

bende kutlayanlardan değilim ama eşim almış dün verdi hem doğum günü hem sevgililer günü bir arada olarak bu arada doğum gününe daha bir ay var ama olsun :joy:

Benim ki de bana dua etti Allah seni başımdan eksik etmesin diye :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Biz de 14 şubatı kutlamayanlardanız :rofl: öyle ki aklımıza bile gelmedi daha dün farkettim ben. Bugünkü planımız da evde oturmak :rofl: biyerlere gidelim mi dedi de ben hiç istemiyorum bugünü rvde geçirelim dedim. 7 şubat eşimin doğum günüydü, ben de hediye olarak çok gitmek istediği James Cameron Sanatı sergisine bilet almıştım 1 ay önceden :face_with_hand_over_mouth: oraya gittik tam o gün, hem ben taksime istiklal caddesine filan ilk defa gittim güzel bir gezi oldu ikimiz için de.

Adalet simgeleyen kadın aldım masasında Dursun diye çok klişe oldu ama napalim aklıma bir şey gelmedi​:joy:

Bizde kutlayanlardan değiliz ama 2gun sonra doğum günüm :sweat_smile:geçen sene unutmuştu 1hafta sonra felan telafi etmişti bakalım 2gun sonra napicak …hediyeleriniz çok güzel hanımlar :smiling_face_with_three_hearts:nice hediyeleriniz olsun inşallah

https://www.facebook.com/share/r/18Yhtuz67C/ bana bunu atı bı kackez denedım hiçbişi cıktı sonra baktım kı o kızın elı zaten hep hiçbişiye gıdıyor :rofl: zaten boyle gunler dinen uygun değil kafirlerin oyunları bunlar zaten işin latifesindeyız onemlı olan huzur saglık ve hep beraber olmak zaten sende en gıiuzwl hediyesi almışsın sana dua ederek

Maksat ekonomi canlansın, kapitalizm işte :slight_smile: sevene her gün özel ve anlamlii​:rose::rose:

Bazen klişeler iyidir, niye herkeste var bende yok demez artik çünkü karısı yemedi içmedi düşündü ve onu aldı :grinning_face::grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Benim eşim dogum hediyesi daha dogurmadim da üc adet ajda aldi adami daha masraf ettirmeye gerek yok :smiling_face_with_three_hearts:

Kız eşim avukat bin tane var ondan ama valla saat parfüm kravat üçlüsü de sıktı artık :smiley:aynen en azından düşünmüş almış dedin :joy::joy::joy:

Bizde kutlamayanlardanız​:rofl::rofl: hepinizin hediyesi çok güzelmiş. Ekonomi kalkınıyor hanımlar :rofl::rofl::rofl::rofl:

Ben sevgililer gununde bisey almam ama eşim ozel gunlerde bi çiçekde olsa alir gecen sene altin künye almişdi bakalim daha akşam gelecek eve boşmu gelir dolumu bilemiycem :rofl:

Avukat olduğunu anladım zaten ama olaya şöyle biraz edebi yaklaşıp kocanın beyninde şimşekler caktirsaydin​:grinning_face: bak şimdi :grinning_face:

Benim aşkım, beşeri hiçbir adalet terazisinin tartamayacağı kadar ağır, hiçbir mantığın ölçemeyeceği kadar derindir.Umarim hediyeni beğenirsin falan diye devam edecektin shshsheh

Kocan için o artık bir teraziden çok daha fazlası olacaktır :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Bizde kutlamayanlardanz saçma geliyor sevgiyi sadece bir gün anlamlı kılmak seven sevdiği için onunla geçen her gün özeldir özel olmalı tek bir güne sığdırmamak lazım Hristiyan adeti ztn islam kültüründe böyle bir şey yok kutlayana saygı duyarım niyet önemli ztn ama biz genel olarak özel hiçbir günü de kutlamıyoruz en azından bize özel olduğu için evlilik yıldönümünde bişey isterdm ama eşim onu da yapmaz evlendğmsden beri sadece kızımn doğumunda bide evlendğmz ilk yılın doğum günümde hediye verdi o da çok saçma bi şklde verdi ama en azından düşünülmüş altın künye almştı o kadar ben alırıdm hep doğum günlerinde ama baktım o almıyor bende bikaç senedr almayı bıraktım aslnda güzel olur arada hediyeleşmek ama bizde yok bu durum maalesef keşke olsaydı