Arkadaşlar oğlum 15 aylık geceleri üç kere falan uyanıyor az emip uyuyr yanımda sonra kendi yatağına koyuyrum acaba emmek için mi uyanıyor sürekli anlayamıyorum gece emzirmeyi kessem mi siz nasıl yapıyorsunuz kestiniz mi
Ayyy keşke beninkide üç kere kalksa o kadar kalkıyorki saymiyirum bile saat başı bazen on dakikada bir hiç düzen yok 5.aydsn beri böyle gdiiyor diş le başladı hala devam.dis çıkartmaya 12 ay 24 günlük bende bekliyorum ne zmaan düzelecek diye galiba memeden kesmeden duzelmeyecek birde 15.ayda ve 18.ayda atak var diye biliyorum bunları atlatayim yazin kesmeyi dusuuuyirum bende çünkü yemek yemiyor kansiz
Üç kere çok değil bence kesme en azından 18 aya kadar emzir doktorlarada öyle öneriyor