16 ay 20 gunluk erkek bebek

Bebegim 16 ay 20 gunluk, 4. Aydanberi kilo alımı yavas bi bebekti hala da oyle. Şuan 9.700 10.0 kilo arasında geliyor tartılınca. Demir düşüktü 6’dan 19 a cikti yinede yarim ölçek devam et demişti doktorumuz 12 aylik kontrolünde. Ama ben bu hafta icin randevu aldım tekrar muayene ettireceğim. 4 ay oldu ilaki biseylwr değişmiştir belki düzeldi bosuna iciriyorum belkide azaldı yükseltmem lazim dozunu. Sizce dogru mu yapıyorum yavaş kilo alan bebegi olan anneler varmi

Aslında yavaş değil ya bence ideal gibi arkadaşımın kızı 3 yaşında 17 kilo sizin oglunuzdan büyük Dr nirmal demiş bebeklikteki gibi kilo alımını beklemeyin demis endişelenmeyin bence

Doktor normal dediyse yemesi iyiyse yine dert etmeyin çocuğunuz hareketliyse anne baba genetiği de etkili tabi çok dert etmeyin . Mesela benim kızım 15 aylık 16 ya doğru gidiyoruz hantal yani pek hareket etmeyi sevmez doktora bende bu sebeple gittim hani hareketi yok falan diye emekleme işi bile 14. Ay oldu yürüme zaten yom tutuyor kalkıyor 1 aydır da doktor direk siz ağır kanlımısınızdır dedi öyle yani bende ağırımdır kalkmayı pek sevmem :rofl::rofl: biraz genetik çekiyor işte benim kızım da 12 kilo ama kalkmıyor hareket etse onun etkisi çok olcak