benim oğlum 16 aylık erken doğum yaptı 34 haftalık 15 gün kuvezde kaldı çıktı çok şükür bi sikintimiz yok şuan fakat oğlum 16 aylık ilk başta anne dede diyordu şimdi hiç bısey demiyor ne. yapıyorsak tek kelime yok konuşmuyor isteklerini seslenisaretle ağlayarak istiyor bizimle aynı dönem olan anneler sizde durumlar nasıl
Ekran veriyor musun
15 aylık bide de durum aynı 18 aya kadar bekleyin ondan sonra hâlâ kelime yoksa doktora götürün diyorlar bklm inşallah tez vakitte hayrlısuyoa konuşmaya başlarlar
evet bakıyor tv ye ilgisini çekiyor
sizde de mi hiç kelime yok
Evet hiç yok bi ara heceleyerek Ba ba de de de vs dedi o kadar artıkda konuşöadı hiç göz teması varsa ismine tepki al gel ver komutlarını alıyorsa şuan için sorun yok tv vermeyin mümkün mertebe ben eskiden ara ara genelde sabahları veriyordum artık onu da vermiyorum ekranı yüzde doksan çıksrdım
İyi değilmiş diyorlar
tek söylediği de de oda cani isteyince yanına alıyorum kelimler söylüyorum durup dinliyor ama umursamıyor söylemek için çabalamıyor