16 hafta gebelik su azalması

Herkese iyi akşamlar. Kızlar 16 haftalık gebeyim akıntım çok oluyordu kanamam oldu diye hastaneye geldim gelen akıntı suyummuş meğer. Yatış verdiler var mı başına gelen buradan dönüş var mı bir çözümü var mı bilgisi olan yazabilir mi :pensive_face:

Havuç suyu , suyu çoğaltıyor diye hatırlıyorum. Doktor suyunu çoğaltabilirsin gibi birşey dedi

Bence benimki o aşamayı geçmiştir yoka yakınmış çünkü. Belki az bir destek yapar ama bilemiyorum :woman_shrugging:t2:

Tüh ya çok üzüldüm​:woman_bowing:t2::woman_bowing:t2::woman_bowing:t2: Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin

Amin inşallah. Teşekkür ederim

16 haftalık daha çok erken gerçekten :pensive_face: bir gelişme var mı durumunuzla ilgili.

Doktor bu sabah daha olumlu konuştu. Suyun o kadar az değil artabilir. Bir delik varsa o bile kendini yenileyebilir dedi. Bir kaç gün gözetim altında tutarlar bence bakalım beklicez. İnşallah her şey düzelir

Mucize bebekte böyle konulara denk gelmiştim geçmişte , hastanede belli süre gözetim altında kalıyorlardı, sonrasında hareket kısıtlaması, bol bol su tüketimi ve havuç suyu ile inşallah artar . Çok geçmiş olsun, Allah mutluluklar nasip etsin inşallah

Çok teşekkür ederim. Hepsini yapıyorum işe yarasın inşallah