Bebeğim 18. Ayına girdi 3-4 aydır diş yok yanlarda iki tanesi daha şişti ama patlamıyor beyazlık da yok . Sabahları da ağlayarak uyanıyor baya 5 dkk sakinleşmiyor sizce dişleri mi ağrıyor gece de uyandıgında ağlayarak uyanıyor baya ama aylardır patlayan diş de yok
Azı lar çok zor ve geç çıkıyor zaman alıyor uzun süre morluk oldu bizim sonra patladı kaç sefer şişti indi isimdi alt azilari öyle
Çok sağolun altta 4 üstte 4 var arkadan bi tane yandakinde de aşırı şişlik var sağlıcakla patlayıp rahatlar umarım bebişlerimiz . Patlamadığı için böylr ağlamaları varmı peki sizinde gece
Benimki patlatana kadar çok ağladı şimdi hasta baya hastaneye gittik bugün dışı içinde ağlıyor hastalık içinde hiç kucamdan inmiyo sürekli emmek istiyo dış hastalik birinine karisti
Benimki de en ufak şeye abartı ağlıyor gündüz can sıkıntısı emmek ister oldu tabi dişleride rahatlıyor sanırıö artık ağrımaya başladı göğsüm . Hepsi çıksaydı da rahatlayasaydık . Çok geçmiş olsun sizede hemencecik toparlarsınız inşallah ![]()
Tam olarak aynı hatta 20ye kadar 8di bi anda 4 azı çıktı alt üst şuan 12 oldu ve al köpek dişleri çıkmak üzere
Çok şükür az kalmış sizin . Bu kadar şiş olup çok geç çıkması bebeği ve bizi çok yordu ya
Aynen bu diş meselesinden bende illalah ettim çok teşekkür ederim
18 ay 2 günlük olduk 8 dişimiz var 2 aydır şişlik olan köpek dişleri daha yeni patladı onlarla 10 olur bence normaldır çok kafanıza takmayın bence çıkar dişleri.
17 aylık benim kızımda azı diş okadar zorladiki uyku dan kalkıp çok ağlıyordu ve zor sakinliorordu 16 dişi var şuan.daha çıkacakmı bilmiyorum şu sıralar yine gece kalkıp ağlıyor sürekli mızmız Allah kolaylık versin hepimize
Uzulim mi sevinim mi bilmiyorum benim oğlum 14 aylık ya her hafta iki tane çıkarıyor geçen hafta daha iki aşağı iki yukarı dort tane çıkardı e bu hafta köpek dişini çıkarmak üzere beyaz görünüyor
Çok sağolun biizmde 2 buçuk aydır aşırı şiş ama bu hafta daha çok aşırı ağlayıp göğsümü bırakmıyor daha da şişmeden patlar inşallah
Biizmde aynı patlmadığı hergün herşeye ağlıyor dün gece calpol cerdik zeytinyağ sürdük uykusunda yine de nasıl ağlıyor Allah yardımcımız olsun
Sevinin bence 2 buçuk aydır 8. Ve 9. Dişleri aşırı şiş patlmadıkça daha da ağlıyor . Beyazlık görsem sevinicem artık
E darısı başına ![]()