1yaş 2 aylik oglum var adeetim 1haftadir geçiyor

9 ay adet gormedim sonra adet oldum 3 aydır bu ay 1 haftadir gecikiyor test yapmalıyım yoksa daha beklemeli miyim oğlum 1 yaş 2 aylık nasıl olur bilmiyorum

Bence hemen yapmısın canm içinde rahat eder

Azönce yaptım negatif çıktı teşekkür ederim

Bilmiyorum ben istiyordum birlikte büyürler zor olur ama büyüdükten sonra kolay olur üzüldüm biraz

Hayırlısı olsun canm üzülme Rabbim gönlüne göre versin inşallah :smiling_face_with_three_hearts:

Ah canım ah ilk oğlum bir buçuk yaşında ikinci oğlum ise 1 aylık o kadar zorlanıyorum ki anlatamam yalnız değilim eşim yardımcı oluyor kayınvalidem bakıyor kendi annem bakıyor ama her zaman yanımda olmuyorlar mecbur yalnız kalıyorum ama kaldığım saatleri gel sen bana sor aklın varsa yapma canım biraz büyüsün ondan sonra düşün inan çok zor araları az olunca ben yaşıyorum görüyorum sonra rahat edicem biliyorum ama o zamana kadar ben benlikten gidicem​:joy::grin:

Haklısın bende doktora gittim dün adet olmamıştım kan tahlili de hiçbişey yok oğlum ek gıda yemiyor sürekli emiyor o yüzden olabilirmiş hiç sıkıntı yok artık şöyle düşünüyorum 2yaş olsun rabbimin izniyle o zaman olsun