Dün gece kızım uykudan uynanıp 7kere aralıklı kustu. Yediklerinin rengiydi. Şehrimizde salgın var babası yediklerini çıkardı rahatlamıştır diye acile götürmek istemedi. Bilgisi olan var mı acaba yanlış mı yaptık. Azar azar şık şık emzirme sıvı kaybı olmqsın diye
Makineler hariç hiç bir şeyi çeşmeden kullanmıyorum. İçim hiç rahat değil eşimde hastanelerde çalışmış uzun süre oda acil diyince birşey oluyor. Doktoru izinde arayıp soramıyorum başka doktora götürcem uyansın bi