2.5 aylık atak dönemi

Kızlar benim kızım şuan tam 2ay 15 günlük ve iki gündür çok değişti huysuz uykusu doğrudürüst yok yatağa bırakınca kalkıyo ağlıyo sürekli
Acaba normal mi atak dönemi böyle mi oluyo?!
Gerçekten kafamda deli sorular

Normal canım atak haftasıdır geçici bir dönem merak etme

Canım gerçekten neyi var bilmiyorum gazın fln çıkartıyorum herşeyi yapıyorum ama üç gündür ne gece uyuyo ne gündüz uyusa bile 2 dk sonra ağlıyo böyle mi oluyo atak dönemi ?!

Tok olduğuna eminsen havalar sıcak gidiyor. Sıcaktan da bunalıyor olabilir. Atak haftaları genelde bebeklerde huzursuzluk, sebepsiz ağlama, bazılarında iştahsızlık oluyor. Eğer atak haftası iseniz en sakin ve kolay şekilde atlatmanız dileğiyle :hibiscus:

Evet maalesef :frowning: benim bebeğimde aynı atak haftalarında gece gündüz uyumuyordu tüm gün boyunca sadece 2-3 saat uyuyordu uyutamıyodum durmuyodu da. 2. Ve 4. Ay atakları çok sıkıntılı özellikle bide 5. Aya kadar durmadan atak var benim bide 4. Ayda dişle atağı aynı ana denk geldi delirmek üzerdeydim. Geçici bir süreç ama yorucu maalesef. 5 aylığız biz şuan yeni yeni biraz rahatladık diyebilirim önceki aylara göre. Uykular uzuyor düzeni oturuyor çocuğun bu dönemde yavaş yavaş

İştahsızlık var demekki atak dönemi ya gerçekten bitsin bu dönem çok yoruldum :smiling_face_with_tear::cry:

Umarım. Direk beşinci ay gelir ya kafayı yemek üzereyim durmuyo yatmıyor ağlıyo :cry:

Gelir gelir sıkma canını kafanı rahatlatmaya çalış çok zor biliyorum bende gece gündüz ağlıyodum yorgunluktan :frowning: şimdide böyle dedim bi kaç gün önce atak başladı yine günlerdir yine uykusuzuz. Bitmeyecek sanırım sadece aralarda mola vericez gibi :smiling_face_with_tear: