2.5 aylık bebeğim uykuya dalamıyor

kızlar normalde bi problemimiz yoktu fakat son bir kaç gündür bebeğim uykuya dalmakta problem yaşıyo. Bebeğim 2.5 aylık Uykusu var gözünü kapatıyor bir süre dalıyor ama max 5 10 dakika sonra uyanıyor. Herhangi bi rahatsızlığı yok zaten öyle olsa uykusu olmadığı zaman da ağlardı. Normalde ek gıda dönemine geçmeden yapmayı düşünmemiştim ama rezene bile verdim çocuğa. Mamasına zemzem suyu damlattım 4 5 damla. Beyaz gürültü dualar dinlettim gözünü kapattım banyo yaptırdım tüm ihtiyaçlarını karşıladım ama uyuyamıyor bir türlü. Dünden önceki gün gece 2 de bir kalktı dün akşama kadar toplasam 3 saat zor uyudu. Bu kadar uykusuz kalınca daha da huysuzlanıyo dalması zorlaşıyor. Dün gece çok güzel uyudu ama şimdide uykusu var yine aynı şeyi yapıyor. Ne denediysem olmadı sebebini de bulamadım. Normalde de sallamaya bile ihtiyacım olmazdı bazen kendi kendine bile uykuya dalan bi çocuktu. Bu arada aşırı yorgun ve uykusuz değilse arada gözlerini açıyor beni görebiliyosa bişey yapmadan geri uyuyor sonra ben yokken direkt uyanıyor ama tabi çok uykusuz kalınca ne yapsam da uyumuyor. Sizce niye böyle oldu ve ne yapmalıyım?

D vitaminine başladınız mi? İlk devletin verdiğini kullandığımda bizde de uykuya geçmekte zorlanma olmuştu. Şimdi değiştirdim.

Hastaneden taburcu olduğumuzdan beri ocean kullanıyoruz onla ilgili olduğunu sanmıyorum bugüne kadar böyle bir şey yoktu son bir kaç gündür özellikle böyle

Hersey tam bu zamanlar bu şekilde başlıyor. Kucagına alıp sallamaya bir başlarsan devamı gelir ve diğer türlü asla uyumaz​:downcast_face_with_sweat:suan gece 4:30 burda 8,5 aylık hala uyku sorunu ıle ugrasıyorum zamanında uyanınca hemen uyusun dıye meme verdım hep salladım sımdı uyanıyo aynı seylerı beklıyor ama büyüdü dakıkalarca kucagımda sallayamıyorum emzırme de yapmak ıstemıyorum bu yuzden alıstı uyanıyor. Bu soyledıklerıme aman dıkkt edın​:downcast_face_with_sweat::downcast_face_with_sweat::downcast_face_with_sweat:

Allah yardımcın olsun canım Çok zor bebeğinde büyükmüş umarım bir an önce düzeni oluşur bebişinin. Bizim öyle bir durum yok yatağında hatta kendi kendine uyumasına bile alıştırdım ama bir kaç günde bir uykuya dalmakta zorlanıyor saatlerce uykusuz kalınca da hepten huzursuz oluyor. Uyku gerilemesi diye düşündüm ama tek belirtisi de uykuya dalamaması. Ne olduğunu henüz bulamadım :frowning:

Sagolasın canım Allah senın de yardımcın olsun :pensive_face::pensive_face:ben psıkolojık olarak artık kaldıramıyorum