Bebeğimin uykusu çok hafif sallayarak veya emerek uyuyor kendi kendine uyumaya alıştıran var mı uyuturken farklı bir yöntem deneyen var mı tecrübelerinizi merak ettim
Merhaba benim bebeğim 1.5 aylık emiyor meme de mayisiyor ama uyumuyor . Besigine koyuyorum emzik veriyorum başında bir iki dakika piş piş diyorum hafif hafif göğsüne pıt pıt vuruyorum odadan çıkıyorum kendi kendine uyuyor şükür
Bazen de yatarak emziriyorum orda göğsümde direk uyuyor hiç kaldıramıyorum yatağımda duruyor. Ona annem kızıyor yatagina alıştırma sonra beşiğinde uyumaz diyor ama bu defa besige koyunca uyaniyor diye kaldıramıyorum
Bizimki sarılarak uyuyor(9 aylık), uykusu gelince sarılır ve direk uyku moduna girer.En baştan itibaren hiç ayakta sallamadim, ilk doğduğunda kucakta pış pış yaparak uyuttum sonra kendi besiginde onun yastığına bende başımı koyarak uykuya geçmesini sağladım, simdi uykusu gelince sarılır uyur.