Merhaba kızlar bebeğim bugün tam 2 aylık oldu. 3 4 gündür çok huzursuz gece uykularımız güzel ama gündüz 9 da kalktığında 11 e doğru uyur 12 de kalkardı sonra 1 gibi uyur 4 e kadar kalkmazdı akşamda yatmadan 1 saat uyku yapardı. Ama 4 gündür uykular 30 dk olmaya başladı uykusu var belli direniyor , uyuyuncada kısa uyuyor sanki 3 saat uyumuş gibi kalkıyor. Ne yapabilirim, atak olarak mı adlandırayım bilemedim. Yada bu şekilde gidecekse uykularını nasıl düzene sokabilirim bilemedim yardım lütfen![]()
12 aylık bebeğim 12 ay boyunca bazen sabaha kadar uyudu bazen 10 kere kalktı bazen gündüz hiç uyumadı bazen saatlerce uyudu bazen sabah 10 da uyandı bazen 7 de bazen 11 de gündüz uykusuna geçti bazen 1 de bazen iki gündüz uykusu yaptı bazen 3 ben de karar verdim artık atak yok diş yok başka şey düşünmeden canı ne isterse öyle davranıyorum çünkü bir kalıba girmeye çalıştıkça ben çok yıprandım
Çok haklısınız , yıpranıyor insan her 2 türlüde .
Biz 2 ayı ağlamalar, kucakta gezdirmeyle, gazla geçirdik. Gündüz bisey yok akşam üzeri başlardı huzursuzluk. Akşam 7-8 gibi 1 saat uyur sonra 11 de 1 saat uyur uyanır daha sonra sabah 7 ye kadar kadar huzursuzluk, ağlamalar başlardı. Kucakta uyurdu yatağa yatırırdık tekrar uyanırdı.