2 aylık aşı sonrası kusma ve ateş normal mi

3 gün oldu aşı olalı ama kızım çok kusuyo normalde hiç kusmazdı ateşide 38. 5 biraz düşürüyorum tekrar çıkıyo normal mi bu hafta sonu doktorda yok acildekilerde pek bişey yapmadılar

Bazi asilar belirtisini sonra gosteriyormus demisti konsultasyon burosundaki doktor.

Bir sonraki aşıya nasıl götürecem bilmiyorum çok kötü oldu yavrum sürekli inliyor

Biz her aşı sonrası yüksek ateş yaşıyoruz psikolojim bozuldu aşı konusunda, bebeğim 7.5 aylık, yan etkilerini ağır geçiriyor ..Rota asisinda da nefesi kesildi ateşten hastanede yattık oksijen desteği aldık

Benim bebeğim kaç gün ne yaparsam yapayım mama yemiyor kafayı yemek üzereyim doktora söylüyorum normal diyor