Hanımlar 2 ay aşısı yaptırmayanlar varmı çok kararsızım yaptırıp yaptırmamakla çok ağlar dayanamam babasıda yok uzakta tek bakıyorum kıyamam 3 tane yapılıyormuş birde içimden gelmiyor ama sağlı icinde yapilmasi lazim yaptirmayan varmi aranizda
Aşıların yapılmamasından dolayı olabilecekler sizi daha çok endiselendirmeli maalesef. Az bir ağlama karşılığında büyük tehlikelerden korumak isterseniz yaptırırsınız. Hepsini yaptırıyoruz özel aşılar dahil. Kafamıza göre reddedilecek şeyler değil. Derin derin nefes alın, bolca sarılıp sakinleştirin bebeğinizi siz de sakinleşirsiniz. Aşı olmazsa ihtimal dahilinde olabilecek kötü senaryoları düşünün. İyi ki yaptırıyoruz bunları bedavaya hem de çok şükür diye de düşünebilirsiniz çünkü önceden hem yoktu hem çoğu ücretliymiş.
Birkere gobek deligi icin k vitamini igne yapildi sesi kesildi ağlarken elim ayagima dolasti zor getirdim kendine uctaneye nasil dayanacak bilmiyorum
2 bacak bir kol diye hatırlıyorum karma aşılar zaten . Sağlık ocağındaki vuracak ebeye bile derseniz nasıl yönlendireceğini der arkadaşa katılıyorum yaptırmazsanız olacaklar daha başınızı ağrıtır
Bu iki ay aşısı kola vurulan aşı yara olup iz oluyordu dimi benim oğlum oldu 2 ay oldu nerdeyse kolu yara da olmadı iz de çıkmadı
Benimkinde de olmadı sanırım o aşıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ama sonradan sonraya hafif iz yeri belli oldu şimdi 8 aylık kızım
Polemik olsun diye demedim . Attığım sayfalar çok büyük olan özel sayfalar ve bunları yazan da onların doktorları . Yani sorun yok demek
3 gün sonra banyo yaptırdım kabuk tutmadi aşı olurken iğneyi çekince ilaç da derinin üstüne çıkmıştı
