Merhaba kızlar 2 ay 1 haftalik bebegim artik 3 günde 4 gunde bir kaka yapmaya başladı bu durum normalmi doktor randevumuza 10 gun var sorucam gecen gun 1 cay kaşığı zeytinyağı verdim bu sefer de beline kadar yapmis
4 gün normal . Benim oğlum 5 günde bir yapıuordu doktprumuz 7 gune kadar normal dedi. Zeytinyağıda soğuk sıkım çay kaşığı verebılırsın demışti. Yapıyorsa zeytınyagıyla sıkıntı olmaz.
Rahatladım ![]()
- Aydan beri bizde ayniyiz haftada 2 kere yapiyo 10 gune kadar normal sayiliyo. Doktorumuz ac karna zeytin yagi ver dedi bizede
Sancısı yoksa 10 güne kadar normal diyor doktorlar. Ikınıp zorlanıyorsa, emziriyorsanız siz kayısı hoşafı içebilirsiniz, bebeğe de çay kaşığıyla bebek zeytinyağı verebilirsiniz ![]()
Bu dönemde normal anne sütü alıyorsa bide 10 güne kadar normal karşılıyorlar benim kızım o dönemde 4-5 günde bir yapıyordu ama takipteydim hep huzursuzluk ıkınma bı rahatsizlik yoksa sorun olduğunu sanmıyorum
Hem anne sutu hem mama aliyor ![]()
Hem emziriyorum hem mama ![]()
Biz de ayniydik o dönem bebeğin huzuru iyiyse hiç endişe etme tadını çıkar miniginin ![]()
Cok şükür sıkıntılı degil bu arada yakınız bende giresunda yaşıyorum ![]()
Duygu merhaba gebelik programında var mıydın açana sanki seni oradan hatırlıyorum 14 şubatta sezaeryan olacaktın galiba sancıların çıkmıştı sanki yanlış mk hatırlıyorum acaba
Evet diger uygulamadan mi bahsediyorsun mucize anne olan ordaydim evet doğru o benim ![]()
evet canım bende orada birkaç kez konuşmuştum seninle benimde bebeğim 14 şubatta gelmeyi tercih etti ![]()
![]()
![]()
![]()
Hayirli olsun canim nasil durumlar bizim bebek sakin bir bebek gebel olarak
Çok gazlıydı yeni yeni sakinleşiyor kendi hareket etmeye başladı ya gazını çıkarmaya başladı artık. Senin bebiş nasıl
Benim bebis maşallah gaz sorunu yaşamadık gece uykularida iyiydi yeni yeni başladı cok erken uyanıyor sabah 6 gibi 1.5 saat sonra yine uyuyor Allahtan ![]()