Ya cok zorluyir iki buklum oluyor bebek ama hep isiyir gubde 8 kere belki daha fazla isiyir . Ama kaka yok ne yapsam kaka yapar . Anne dutu de maama da kullaniyirum .
10 güne kadar yapmaması normal diye biliyorum gazı vardır ona bükülüyordur belki
Gazi hic bitmiyor ki . Normal mi bilmiyom hergun 2 kere yapiyordu birden kesildi benim uedigimden fln kaynakli olabilir mi?
Yediği birşey kabız olmasına neden olmuş olabilir. Mama değişikliği falan olduysa onda da oluyor. 10 güne kadar musadesi var. Ben 10 günü beklemiyorum tabi. Çünkü bebek çok zorlanıyor. Zeytinyağı,kayısı makati uyarma, probiyotik damla takviyesi ya da probiyotik toz şase takviyesi falan verip de yine yapamadiysa lavman yapıyorum. Bu tabi en son seçenek sık yapılması iyi değildir.
Biz bugün doktora gittik kabızlığı için probiyotik yazdı aldım ama henüz kullanmadık faydası olacakmı bilmiyorum. Faydası olursa yazarım buraya.
Poposuna zeytin yagi yada vazelin suruyorum bizimkide 2 gundur yapmiyodu ve cok huysuz agliyodu yarim saat once az yapti tam rahatliyamadi karnina masaj yapiyorum bacaklarini itip cekiyorum hic faydasi olmuyo onun
Nekadarlik sizin bebis
Ben senin yazdıklarına çok gülüyorum ya Allah ta senin yüzünü güldürsün ![]()
bizimde gazımız hiç bitmiyor koca adam gibi salıyor, probiyotik damla kullanıyoruz biz hergün 4 5 defa yapıyor
Canim bu damlayi doktormu yaziyo kendimiz de alabilirmiyiz
Özel alınıyor zaten doktora yazdırmana gerek yok. Bize Maflor şase yazdı 360 TL. Damla olanıda varmış isterseniz onuda alabilirsiniz dedi oda 600 Tlymiş.
41 gunluk oldu
Niye gi niye guluyon
Mama tam degistircektim son 2 kullanimlik bebelac var o bitince aksam sma aldum onu verecegim .yani uzun bir sure mama degiskligi yapmadim . Bende gazli birsey fln yemedim de bulgur aşį mı dokundu acep
basima hic gelmedi lavman fln yapamam ben korkarim birsey olur diye
Simdi nasil huysuz da o kadar cok degil zorlaniyir alt gazi cikiyor ama uyaninca agliyir kaka yapmaya calisiyir kendi fln sıkıyor ama nafile .
Bebe yag sursem birsey olur mu acaba oda yag sonucta![]()
![]()
Şase olani icebilirmiki canim 48 gunluk daha sizinki nekadarlik
Bizimki yapti zar zor annem geldi yikadikda valla burnumdan geldi bugun aglaya aglaya bi hal oldu gazi cok cikariyo bizimkide ishal gibi yapti bu seferde 2 gundur yapmiyodu karninda sancisi var heralde . Bebek yagida olur heralde ama sen normal yag sur nolur nolmaz canim
Tmmmdir . Yok benimki gunduz uyuy gece burnumdan getiry. Bizim burnumuzdan gelme zaman dilimi belli 22:00uyaniyir 2 yada 3 yatiyor ![]()
Lavmani zaten doktorunuz onerirse yapın. Ben doktorumun izni ile yapıyorum çok zorda kalırsak. Zaten korkacak bişi de değil
Ben burnu nu bile temizliyemiyom korkuyom kizim sumuklu koyunlarin hisap geziy ![]()
![]()
cok sumuklu olursa acile gotururm artik![]()