2 yaşında oğlum var gece çok zor uyuyor ve geceleri uyanıyor gündüz uykusuna 15:00 veya 15:30 gibi uyutuyorum 17:30veya 18:00 de uyanıyor 6 aylık oğlum daha var anca yetisiyorum biliyorum geç olabilir veya normaldir ama buna bi son vermem lazım artık hem gündüz hem gece çok zorlanıyorum uyumak dinlenmek istiyorum ama bir kere ufak uyanıyor yapıyor bana yardımcı olur musunuz lütfen 2 yaş ve 6 aylık uykularını nasıl kaç saat nasıl yapmalıyım
Benimde 18 aylık kızım var geceleri sürekli uyaniyordu 3 aylikta oğlum var bi ona bu ona yoruluyordum kızım yattığı yatağında poposuna pispis yapıyordum uyanıp tekrar aynısını istiyordu oğlumu emzrdigim zaman çok zor oluyordu destekle uyuduğu için uyanıp tekrar aynısını istiyordu baktım araştırdım yapay zekaya uyku eğitimi ile ilgili bilgi aldım ohhh be dedim şimdi sabah 7.30 8 gibi uyanıyor 1 yada 1.30 gibi öğle uykusu için odaya geliyoruz uyuyor gecede 8.15 yada 8.30 da odaya geliyoruz kendi kendine uyuyor çok şükür deliksiz uyuyor uyandığı zamanlar ben burdayım uyuyoruz diyorum kendi uyuyor yapay zekaya bide siz yazın fikir verir
Aynen öyle canım yarın yeni bir uyku planı yapcam inşallah ya 6 aylık daha bebeğim var o yüzden çok zorlanıyorum
Bizde 18 aylık zorluk çekiyoruz baxen sabah 9da uyanıyor bazen 8 nasıl erken saatte uyuyor alşam öğlen 2den önce uyumak istemiyor 2 saat gündüz uyuyor
Kızım zaten öğlen hemen hemen aynı saatte odaya gidip uyuyordu ama 2 yada 2.30 saat öğlen uykusu yapıyordu çok uyuduğu için gece bölünmeleri oluyordu yada kalkıp oturuyordu öğlen 1 saat uyutup yada 1.15 dakika uyuyup uyandırdım haliyle yorulup gece uykusuna erken geçti yapay zekadan fikir aldım sizede fikir olsun
Çok sağolun benim oğlum da 18 aylık hala 2 saat uyuyur uyanınca haliyle uykuya doyuyor gündğzz. Ama uyadırmaya kıyamıyorum ;(
Vala bende kıyamiyordum ama gece olunca beni zorluyordu 3 aylık birde kardeşi var ıhh demesine uyaniyordu ve gündüz herşeye mizmizlaniyordu kaliteli uyku uyuyamadigi için
Çok sağolun deneyeceğim