Kızlar bebeğim 11 aylık ve 2.ye hamile olduğumu öğrendim. Ne hissedeceğimi bilmiyorum. Açıkçası korkuyorum da. Beklemiyordum ve benim için çok erken oldu.
Oncelikle Rabbim sağlıklı bir sekilde kucağına almayi nasip etsin ![]()
![]()
Ben de korkuyorum o kadar zor bir durum ki bir yandan arkadas gibi buyuselerde gercekten çok zor oluyor. Cunku ikisi de minak . 2ci olunca diger cocugunuza ilginiz kismen azalacak bu sefer cocugunuz dikkat cekme cabalarina girecektir. Sen de haliyle lohusa lohusa depresyona girecek gibi olacaksin ilk düşüneceğin sey çocuklarıma yetemiyor muyum acaba diyeceksin .
İnşallah her sey gönlünce olur cok guzel bir gebelik olur .![]()
Merhaba öncelikle hayırlı olsun
biz 3 kız kardeşiz ben ortancayım ve benden 2 yaş büyük ablamla bendeb 2 buçuk yaş küçük kız kardeşim var. Sizin çpcuklarınızın da yaş aralığı nerdeyse 2 yaş olacak bence bu güzel bir şey. Ben kendi çocuklarımın da bizim gibi olmasını istedim hep. Tabiki doğum yaptığımda 1 çocuk da yeter aslında diye düşündüğüm zamanlar da oldu ilk aylar
ama ne kadar zor olsa da bir şekilde atlatılıyor. Şimdi yeniden istemeye başladım. Biraz daha zaman geçse güzel olurmuş tabiki ama Rabbim böyle bir zamanda nasip etmiş, kolaylığını da sabrını da versin inşallah. Kaç haftalık hamilesiniz?
Çok teşekkür ederim
Evet ikisi de çok küçük benim korkum da yetememek ve oğlumun ilginin az olduğunu düşünmesi.
Teşekkür ederim
Benimde erkek kardesimle aramda 22 ay var. Kardeş çok güzel birsey ama iki çocuga birden bakan sen olmayınca
En azından 3 yaşına gelince bir kardeş yapardım diye düşünüyordum ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Sende 2.yi düşünüyorsan Rabbim en dogru zamanda versin inşallah
6+1 haftalık
Doğru ne zorluklarla büyümüşüz biz de
ben de henüz erken diye düşünüyorum tabi kızım 2 buçuk 3 yaşına girdikten sonra inşallah. Doğum sonrası hala adet bile olmadım o yüzden içimde hep bi korku var. Ama aralarında 3 yaştan fazla olmasını da istemiyorum ben açıkçası. Her şeye rağmen çok erken olursa da çok üzülmem sanırım
Kızın şuan kaç aylık? Ben dogumdan 2 ay sonra mi ne adet olmuştum. 2-3 yaş ideal bence. Açıkçası ben aldırmayı bile düşündüm ama bugün kalp atışını da duyunca o düşüncem yok oldu.
Şu an 7 ay 22 günlük kızım. gecikmeyle mi şüphelendin nasıl öğrendin hamileliğini? Ah o kalp atışını duymak zaten yeter insana
inşallah hamileliğin de doğumun da kolaylıkla geçer. Oğluna da yetebilirsin bebeğini de en güzel şekilde büyütürsün inşallah merak etme hiç ![]()
5 gün gecikti evde test yaptım 2 kere 2si de çift çizgi oldu. Bugün de dr a gittim. Gerçekten kalp atışını duymak yetti. İnşallah çok teşekkür ederim ![]()
Masallah hemencik geleyim kardesim en yakın arkadaşım olsun demis
hayırlı olsun Rabbim saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin ins![]()
Biraz fazla acele etmiş gelmek için
amin inşallah teşekkür ederim ![]()
Amin inşallah
Evet hem çok güzel hem de zor maalesef. Gurbetteyim tek başına herseye yetişebilmek çok zor olacak
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah hadi senin adetin gecikti ben hiç adet olmadim ben napayım her ay korkuyla yaşıyorum valla
Amin inşallah
Amin inşallah
O korku çok kötü ya. Valla Allah isteyene versin kimseye böyle süpriz yapmasın
Oğlum 2 aylıkken hamile kaldım.Şuan 11 aylık doğumdan 6 gün sonra da yaşına girecek.Doğumuma da günler kaldı.O yüzden stres yapmayın
Hayırlı olsun canm nasıl korunuyordunuz ki bişey olmaz hem o zamana iki yaş olur yürür zaten daha rahat olursun tabi o ara tuvalt eğitim falan olur zor başka bişey olmaz Allah’ın izniyle
Ayy senin daha da yakınmış. Bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah doğumun da sonrası da kolay olur ![]()
Teşekkür ederim
Geri çekilmeyle korunuyorduk ama korunamadık
İnşallah dediğin gibi olur sadece tuvalet egitiminde zorlanırım
Galiba benim de 2. Geliyor
7 buçuk aylık bir kızım var, doğumdan beri adet görmedim. İlk hamileliğimde çok mide bulantısı çektim doğuma gidene kadar. Dün işe giderken metroda midem bulandı ama bu defa kusarsam diye inmeyi bile düşündüm sonra geçti. Ama içime kurt düştü öğlen test yaptım önce negatif gibi geldi ama 1 saat sonra hafif bir gölge gördüm. Bekledikçe de netleşti, bugün bir test daha yaptım onda 10 dakika sonra gölge şeklinde çıktı 2. Çizgi. Yanlış çıkma ihtimali var mı sizce? Korunuyorduk üstelik eşim korunuyordu.
