22-21 derece bebeğimi nasıl giydirmeliyim kilotlu çorap sorun mu

Bebeğim sanırım bi soğuk hava sıcak havadan terleyip hasta oldu . Şuan evimiz 22 dercee fakat uzun kollu ile bende üşüdüğümü hissediyorum o yüzden içine uzun zıbın ince ğst altına kilıtlu çorap ince alt giydiriyorum yanlış mı sizce

Kilotlu corap giydirmeyin kan dolasimi ve gelisim icin iyi degil benim evimde ayni derece. Kisa kollu zibin ust bide alt uyandigi zamanda ustune yelek giydiriyorum bebegunuz nekadarlik

Ben giydiriyorum külotlu çorap hem esnek daha rahat hareket ediyor hemde sıcak tutuyor evim sıcak uzun kollu zıbın altinada bir külotlu çorap giydirip bırakıyorum pijama falan giydirmiyorum çok sıkan birsey değil ki neden kan dolaşımına engel olsun gayet esnek bir yapıya sahip külotlu çorap kullanırsa hiç bir sorun olmaz ki çoğu bebek formunda üretildiği için kullanıma uygundur aslında

Siz giydirin sizin kendi bebeginiz icin bildiginiz en dogrusudur . Biraz arastirirsaniz giydirmezsiniz sizde. Adi ustunde kilotlu corap vucudu saran bisey herkez bol alip giydirmiyoki bebegi simsiki sariyo corap bile giydirmeyin yatarken diyo doktorlar sizce kilotlu corap giydirin derlermi?

Ben bildigimi paylastim bebeginiz kucukde degil kilotlu corap giydirmeseniz olur 3.5 ayligiz biz 1 aydan sonra alta tek kat giydirmeye basladim nekadar cok giydirirseniz okadar cok terler daralir

Benım evimde en fazla 23 derece olur . Evde külotlu çorap gıydırmıyorum . Bı yere gıdınce fılan elbıse gıydırdıgımde fılan ancak . . Evde uzun kollu zıbın üstüne çok kalın bısey gıydırmem altta sadece tek pıjama seklınde .

Külotlu çorap Kan dolaşımını engellıyo bu dogru . Uyurken çoraplarını da çıkarıyorum ben

Zaten yatarken dememiş ki normal gündelik evdeyken demiş yatarken normal çorap bile giydirmiyoruz yattığı hareket etmediği için çorap kan akışını zayiflatmasin diye ama normal evde gündelik bebek oynarken giydirmekte bir zarar olmaz tabi doğru çorap seçiminde

Bizim ev 28-30 derece ben uzun kollu zıbın üstüne üst altına da tayt veya normal alt giydiriyorum bende yanlış yapıyorum belki ama diğer türlüsü sanki üşüyormuş gibi hissediyorum

Sen çok giydiriyorsun 28-30 derecede bez ile bile kalabilir yani

Ay işte ne biliyim biliyorum yanlış ama sanki hasta olurmuş gibi geliyor :frowning:
Geceleri bir de üstüne pazen battaniye örtüyorum :confused:

Ohhh :joy::joy: işte annelik içgüdüsü benim bebeğim küvezde kaldı mesela kuvezin derecesi 28 di bez ile yatıyordu bende eve geldiğinde bez ile bıraktım hep evde 30 dereceyi çünkü aslında doğru olan bizden bir tık fazla giyinmesi sen üşümüyorsan o hiç üşümez ben kendimden ince giydiriyorum çünkü benim kanım düşük çok üşüyorum genelde babasına göre giydiriyorum :joy:

Benimki de küvezde kaldı ve haklısın sanırım ya hep bezliydi 30 derece bezli durması gayet normal :slight_smile: bana ve eşime göre 1 kat fazla giydirsem bebek antartikada yaşıyormuş gibi giyinmesi gerekir biz fazla üşüyoruz :joy: peki ya şimdi biraz üstünü inceltsem zıbınla falan dursa hasta olur mu acaba çünkü alıştı ya bu şekilde giyinmeye

İşte onu bilemicem çünkü nasıl alisirsa öyle gider diyorlar ama bir doktora sor istersen ne desem yanlış olur çünkü

Sizde lafin icinden laf seciyosunuz siz giydirin size bisey diyen yokki yatarken corap bile giydirmeyin diyo doktorlar diyince yatarken dememis zaten diyosunuz bende yatarken corap bile giydirmeyin diyolar dedim kilotlu corapdan bahsetmedim zaten oda giydirilmez

Canim kilotlu corap giydirecegine kalin alt giydir daha iyi hareket kisitlar yazik degilmi yani kilotlu corap yazlik incecik bisey olsa tamamda onlarinda beki dar oluyo

Çok kalın gıydırmıyorum alt pijamalarını