3 aylık bebeğim

Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık hem anne sütü hem mama alıyo gündüz leri sadece emziriyorum gece yatmadan önce mama verip uyutuyorum ve kaşıkla veriyorm emmeyi bırakmaması için normalde 50 cc yapardm mamayı bitirirdi ama son yudumlara doğru öğürmeye başlıyordu bugün ilk kez 80 ml hazırlayıp verdim içti ama internet te bakıyorum 120 cc içilmesi gerek diyor acaba az mı veriyorm mamayı

Selam canım benimde oğlum 1aylikken reflü için dr.a gittiğimizde çok beslediğimi söyledi. İnternette … ölçülerde verilmesi gerektiği yazıyor ama dediğimde biz ayına göre değil kilosuna göre hesaplıyoruz dedi.
Bende emziriyorum ve sütüm yetmediği için mama veriyorum. Şuan 3aylik 60cc 2 kaşık şeklinde besliyorum. :person_shrugging: Geceleri mama veriyorum 3 bazen de 4saat uyuyor yeterli geldiğini düşünüyorum. Belki bu deneyimim yardımcı olur sana yazmak istedim…:bouquet:

Bende senin gibi mama veriyom gunduz emmiyor gece emmiyor ama sutum yetersiz oldugu icin gunde 4 kere mama yapiyom . Ya 70ml yapiyom yada 90 ml yapiyom .iki gundur sadece 70 ila 100 ml arsi yapiyom . Yarin 4 aylik olacak kizim . 4 ssat boyunca bni emmediyse mama yapiyom . Sen annasin az cok bebeginin huyunu bilirsin ac olan bebebk huzursuz olur . Ben vebegimin cok ac oldugunu parmagimi dudagina dokunarak anlıyorum. Ac olunca agızına acip parmagimi agizina almaya çalışıyor.

Benim kızım tok olsada ağzını açıyor ama​:grinning_face_with_smiling_eyes: battaniyesini yalar ama ilk 1 ay sadece anne sütü aldı maşallah çok iyikiloda aldı o zamanlarda bile açardı ağzını ama huzursuzluğu yok tabiki bi ara fazla mama verdim yedi ama kustu ilk kez dün 80 ml verdim kusmadı hafta da 1 10 cc artırıp ilerlerim diye düşünüyorum cevabınjz ı içşn teşekkürler :smiling_face_with_hearts:

Teşekkür ederim canm çok yardımcı oldun içimde rahatladı az mı diye tereddüt ediyordum

Bebeğiniz kaç kilo

63cm boy 6kilo şuan

Maşaallah Rabbim size bağışlasın