3 aylık bebek oturması

Kızlar bebeğim 3 ay 2 haftalık başını hep dik tutabiliyordu bugün bikaç saniyelik oturttuk hiç oynatmadi başını gayet dik tuttu. Ve çok mutlu oldu. Destekli oturtmaya başlamak için erken mi?

Bence erken 4-4 buçuk ay olsa daha iyi sanki

Kisa süreli canlı destekle oturtabilirsiniz. Takip ettiğim doktor öyle diyordu ben de öyle yaptım ve kızım 5,5 aylıkken desteksiz oturdu bu yüzden

Yani evet erken gibi ama kendini sürekli ileri atıyor oturmak ister gibi

3.aydan sonra yavaş yavaş destekli oturtabilirsiniz 6.ayında tam oturması gerekiyor ki ek gıdaya başlayın

Evet öyle yapıyorlar. Ben kucağımda oturttum, 5 buçuk aya yaklaşırken de destekli oturtmaya başlamıştım. Ama yine de doktorunuza sorabilirsin daha net birsey söyler.

Sordumda kimi 5. 6 ay bekle diyor kimide 4e yaklaşırken destekli oturtmaya başla diyor karışık onlarda net değil

Ne kadar kısa biz 4 5 saniye geçince panik yapıyoruz :joy:

Maşallah deneyeceğim

Net şeyi doktorun söyler gelişimi takip ettiği için daha iyi bilr

Ne kadar paniklerseniz bebeğiniz yapacağı hareketlerden endişe duyar vazgeçer rahat olun herşeyi yavaş yavaş sakince yaptırın

Bizim Dr da altıncı ayı bekle destekli oturtmak için dedi