3 aylık grip

Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü veriuorim grip ve sesi kısıldı birşeyde veremiyorum ne yapsam boğazının ağrısı sesi duzelir çaresizim elimden biseyde gelmiyor su da veremiyorum verme dedi anne sütü yeterlidir dedir

Bol bol emzırın cok gecmıs olsun

Başka bişi yok mu acaba çok aciyorum elimden de bişi gelmiyor

Vikis sür ayaklarının altına boynuna sırtına karnına burnunada serum suları oluyor ya fizyolojik olan bir iki damla damlat açılsın bide sık sık emdir geçmiş olsun

Teşekkür ederim